Pokud máte kapelu a rádi byste prorazili se svým novým songem na hudební scéně, pak by vám v textu neměla chybět značka Rolls-Roce. Tvrdí to studie za kterou stojí agentura Bloomberg, podle které se značka Rolls-Royce nejčastěji objevuje v úspěšných skladbách.
Rolls-Royce tak v 20 nejúspěšnějších skladbách za poslední roky předběhl i značky jako Ferrari, Lamborghini, Porsche a řadu dalších. A jak výzkum probíhal? Agentura Bloomberg prozkoumala všech 20 nejúspěšnějších skladeb za poslední 3 roky, které se dostaly na seznam Billboard Hot 100.
Od května 2014 do května 2017 se pak zmínka o vozech Rolls-Royce objevila 11x, na druhém místě skončilo Ferrari s 9 zmínkami, o třetí místo patří Porsche se 7 zmínkami, následovalo Lamborghini a Chevrolet s 6 zmínkami a tabulku na pátém místě uzavírají automobilky Bentley, Cadillac a Mercedes s 5 zmínkami.
Mezi 11 skladbami, které v textu zmiňují Rolls-Royce, bychom našli interprety jako například Drake, Future, The Weekend nebo Kodak Black.
A co na to automobilka? Ta je samozřejmě ráda, že je opět symbolem úspěchu, jak uvedl mluvčí Gerry Spahn na CarsCoops. Mimo to také dodal, že kdykoliv se vozy značky Rolls-Royce objevují jako symboly luxusu, značce to jedině pomůže.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?