DISKUZE K ČLÁNKU Rozbil vám kámen čelní sklo? Pojišťovny nechtějí platit. Návod, jak předejít potížím

Denně svým pojišťovnám nahlásí poškození čelního skla několik set klientů. Ročně jsou to stovky tisíců případů těchto škodných událostí. Není se tedy čemu divit, že jsou dnes normy pro vyplácení podstatně přísnější a důkazy, které dříve stačily, dnes nemají váhu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel002325

    uzivatel002325

    78.108.155.XXX
    Dobdrý den , jo máte pravdu s tím jak se lidé chovají a i cestaři jak uklízí cesty . Dnes je špatná doba pro nás poctivé lidi . Můžete mít vše zdokumentováno , nahlášeno a stejně Vám to zamítnou . Lituji poškozené řidiče , kterým se stala nějaká příhoda při cestě , která měla újmu na jeho majetku . Lépe je mít vše pojištěné a být v klidu .

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Vladímír N.

    Vladímír N.

    78.156.137.XXX
    V loňském roce mi poškodil protijedoucí řidič čelní sklo. Měl sem to štěstí, že sem ho po cca jednom km dojel. Jednalo se o starší pár kolem 80 let, což sem netušil. Pánovi sem ukázal poškození i se zbytkem kamene. Pán to uznal. Napsal sem si adresu. Místo k sepsání nehody nebylo z důvodu bezpečnosti vhodné. Okamžitě sem odjedo servisu. aby opravář posoudil rozsah poškoze. Konstatoval, že výměna je nutná. Opět sem dojel za majitelem vozu, který mi totálně poškodil sklo, abychom sepsali protokol o nehodě. Požádal sem ho o nahlášení na svou ČESKOU PODNIKATELSKOU POJIŠTIVNU kde byl pojištěncem. Řekl, že z důvodu jeho stáří a malé pohyblivosti by byl rád kdybych si to vyřídil sám. Velice rád mi podepíše plnou moc. Po dohovoru se servisem mi nabídli, že vše zařídí včetně plné moci. tak, aby výměna skla proběhla co nejdříve. Likvidátor potvrdil písemně stav, kteý vyžaduje montáž nového sla. Vše bylo doporučeně oznámeno pojišťovně. Nic se nedělo. Cca po dvou měsících sem se společně se servisem ptal na pojišťovně jak to vypadá s likvidací události. Bylo mi řečeno, že nám zaslali zamítavý dopis. Nikdo sme ho nedostali. Což je pozoruhodné. Dodatečně mi poslali vyjádření, že proběhlo vyšetřování, což se nezakládá na pravdě. vlastně v očích pojošťovny sem byl podvodník. Po zaslání odvolání napsali další hlouposti a začali vyhrožovat soudem. Ani můj právník neuspěl. Ti co píšou jménen pojišťovny dělají z lidí podvodníky. Je zde zásadní problém, pokud něchtějí pojišťovny platit poškozená skla odletujícími předměty svým pojištěncům, kteří provozem pojištěného vozidla událost způsobí mají to dát do pojistné smlouvy.

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
    • uzivatel002325

      uzivatel002325

      78.108.155.XXX
      Dobrý den , jo máte pravdu pojištovnu ČPP bych zrušil , lidi co jsou u nich pojištění nebo jsou poškození nemají na nic nárok . Je to nejlevnější pojištovna a taky to tak vypadá . Já měl vyřízené všechny věci , a pojištovna mi jenom posílala zamítavé stanoviska . Byl jsem rozhodnut jít hodně daleko ale má to ceny pro 5000 kč . V černých ovcích měl zprvu velký zájem ale po pár měsících zájem upadl . Dát to k soudu by trvalo několik let a mohl bych to prohrát a dávno už bych to auto neměl . Na kde jaké instituce jsem psal defacto stáli za pojištovnou a ne za řidičem , který byl poškozen . I jak píše p.Michala jsem psal na firmu , která zabezpečuje údržbu komunikace , dopadl jsem stejně špatně a je to ani nezajímalo . Doporučuji věem připojistit si všechny skla a máte klid . 01 11 16

      + 0 / − 0

      Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • uzivatel002342

    uzivatel002342

    92.62.236.XXX
    Dobrý den, dělám v autodopravě, čelní okno jsem měla rozbité již několikrát, bohužel vždy od protijedoucího vozu. Zajímavé, že všem ostatním rozbíjí okna vozidla jedoucí před nimi! Zadále bych chtěla poznamenat, ať si všichni uvědomí, že hitem naší republiky bylo zavedené "CHYTNU SI NÁKLAĎÁK A NAHLÁSÍM TO NA NĚJ" - a přitom ve skutečnosti s tím rozbitým oknem jezdí už déle. Většina škod vznikne, když vozidlo najede na kamínek, který je vymrštěn a letí. Jinak ten "bordel", jak zde někteří říkají, nemusí být jen od náklaďáků, ale třeba od silničářů, kteří se v zimě snažili posypat nesjízdné vozovky. Zažila jsem spoustu humorných a nutno říct zinscenovaných příhod, kdy mi lidé vyhrožovali, že jestli to nenahlásíme, tak nás udají. Máme připojištěny veškerá vozidla a nestojí nám za to honit ostatní. Doporučuji všem a máte klid a nemusíte se hádat.

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • uzivatel002330

    uzivatel002330

    90.180.142.XXX
    Já osobně mám pojištění všech skel se 100% plněním, bez spoluúčasti do 30tis. Kč a to za příplatek 500Kč. To se vždycky vyplatí. Už jsem měnil čelní sklo a stálo to necelých 18tis.Kč, naštěstí pojišťovnu. Každopádně se pojištění vyplatí a to jsem jinak velký odpůrce jakéhokoliv pojištění. 01

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
    • Vladímír N.

      Vladímír N.

      78.156.137.XXX
      A kde za 500Kč.

      + 0 / − 0

      Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • uzivatel002325

    uzivatel002325

    78.108.155.XXX
    Dobrý den , ke konci roku 2016 mi jedoucí auto přede mnou rozbilo čelní sklo na mém autě Škoda - 4 svědci v autě , neměl jsem kameru v autě . Vše bylo zdokumentováno , byl sepsán zápis o nehodě bez přivolání PČR , kde jsem figuroval jako poškožený a řidič , který mi auto - čelní sklo rozbil podepsal , že si byl vědom , že na mém autě způsobil škodu - vše zdokumentováno - písemně , fotky atd . Nahlásil jsem pojistnou událost na jeho pojištovně ČPP . Auto mi opravili výměnou čelního skla v autorizovaném servisu Škoda . Čekali jsme na vyjádření ČPP , abych si auto mohl vyzvednout v servisu . Po týdnu mi přišel z ČPP dopis , že věc se zamítá a že mi škodu , jako postiženému neuhradí . Zaplatil jsem si sklo sám , abych si mohl auto vyzvednout ze servisu - 7400 Kč . Napsal jsem dvě stížnosti na ČPP na jejich zamítavé stanovisko , bez úspěchů , dokonce si pojištovna nechala zpracovat soudním znalcem v oboru doprava zprávu - samozřejmě zpráva byla napsána tak , že mi auto přede mnou nemohlo způsobit škodu . Kontaktoval jsem různé instituce - ČAP atd - bez úspěchu . Kontaktoval jsem Černé ovce , jestli by se mnou nenatočili pořad , jak se chová pojištovna k poškozeným klientům - po 2 měsících mi zavolali , že pořad nemá ceny natáčet , že už měli dva natočené pořady se stejným příběhem. Nahlásil jsem tedy škodu na svoji pojištovně , kde mám auto pojištěné i havaríjně se spoluúčastí 5% . Po 30 dnech mi má pojištovna vyplatila - poslala na účet 2400 Kč. Po této události , která se mi stala , jsem si nechal připojistit všechny skla na mém autě . Koupil jsem si kameru do auta - opět jsem narazil na problém u UOOÚ , není tak jednoduché dát kamerový záznam jenom tak někomu - ochrana osobních údajů . Kontaktoval jsem známého pravníka , jestli má ceny celou věc dát k soudu . Má pokud mám dost peněz a z 90% bych asi soud prohrál . Kde má dnes člověk zastání , když se Vám něco stane . Stále jsem jako poškozený , ale s tím , že jsem si skoro celou škodu sám zaplatil . A to už neuvádím , kolik jsem provolal hovorů a napsal mailů na různé instituce . Lituji řidiče , kterým se stala škoda a takový příběh , ta jako mi . Dnes , kdyby se mi stala stejná událost , volám ke každé mé škodě PČR .

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
    • Vladímír N.

      Vladímír N.

      78.156.137.XXX
      Tu nejhorší zkušenost s touto pojišťovnou mám i já. Jsou to vykukové, kterým není rovno. Díky Bohu jsou i slušné pojišťovny. Zajímalo by mne jak to řeší v Rakousku kam tato tak zvaná pojišťovna patří. Nebo se chtěji jen zalíbit, aby byli z Rakouska na náš úkor dobře placeni?

      + 0 / − 0

      Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • uzivatel002323

    uzivatel002323

    77.48.73.XXX
    Proč si mám já připojišťovat okno, když mi ho rozbyje někdo jiný. Dnešní vozila většinou nemaj zástěrky a lítá to odnich jak z kulometu. To nikomu nevadí? dříve auto bez zástěrek neprošlo technickou a dnes se vyrábí auta která, zástěrky ani nemaj.... Nedivím se že to pojišťovny nechtěj uznávat, on je proně mnohel lepší byznys, když si okno připojistíte. Pak záleží na té ceně jak je zmíněno v článku. Třeba na moje vozidlo vychází stejně draho nové okno jako 2,5 koku připoještění okna.

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • uzivatel002322

    uzivatel002322

    81.25.16.XXX
    Pane Káňo, nejdříve si skutečně ověřte jak to s plněním doopravdy je a upřesněte si termíny pojištění , jako je první riziko , či limity a pak teprve piště , Váš článek je jeden velký nesmysl !! Morávek

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

3 případy, kdy vás povinné ručení nezachrání

3 případy, kdy vás povinné ručení nezachrání

Toyota přepracovala Mirai, nová generace má mít dojezd 650 km, atraktivní vzhled a produkuje jen čistou vodu

Toyota Mirai v prodeji na českém trhu. Smysluplná ekologie, ale ceník začíná hodně vysoko...

Volkswagen bude značit vrcholné modely z rodiny ID. písmeny GTX

Volkswagen bude pro vrcholné modely ID. používat označení GTX

Toyota Camry

Toyota Camry – japonský samuraj, který se snaží vyhrát předem prohraný boj

Lexus ES - lepší odhlučnění, větší pohodlí při jízdě, nový dotykový displej, špičková aktivní bezpečnost, jedinečný pocit za volantem

Lexus odhalil luxusní manažerský sedan ES

Volkswagen Polo bude mít premiéru 22. dubna 2021

Nový Volkswagen Polo bude mít světovou premiéru již ve čtvrtek

Ford Transit Nugget

Češi startují nový trend. Obytné vozy jdou na dračku, zejména ty opravdu velké

Land Rover Discovery D300

Test: Land Rover Discovery D300 - Hybridní mastodont za 2,4 milionu, který zvládne téměř vše

Renault Arkana

Nové SUV Coupe míří na Český trh

Nový Seat Ibiza se představuje! Zaměřeno na radost, zážitky, pohodu a ekologii

Nový Seat Ibiza se představuje! Zaměřeno na radost, zážitky, pohodu a ekologii

New Mercedes EQS 2022 - relaxed DRIVING & crazy ELECTRIC SOUND

VIDEO: Nový Mercedes-Benz EQS 2022 je tady!

Lidé během první vlny pandemie na silnicích méně bourali. Povinné ručení tak zdraží jen málo

Lidé během první vlny pandemie na silnicích méně bourali. Povinné ručení tak zdraží jen málo

Lamborghini

Tady šlo o miliony, americký youtuber přeskočil Urusem Aventador

Škoda představila modernizovaný Kodiaq s řadou vylepšení a novým TSI

MODERNIZOVANÝ KODIAQ. Škoda představila své největší SUV s vylepšeními a novým TSI

Škoda připravila Octavii pro náročnější, dynamickou verzi Sportline

Škoda připravila Octavii pro náročnější, ale pod vrcholnou sportovní verzí RS

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama