Komerční sdělení
Kampaní o bezpečnosti na silnicích vyrobilo ministerstvo dopravy hned několik. Tou zřejmě nejvýznamnější byla série spotů „Nemyslíš, zaplatíš!.“ Letošní prázdniny bude provázet kampaň „Ty to zvládneš,“ jejímž hlavním cílem je ukázat lidem, jak mohou při dopravní nehodě zachránit život.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky