Komerční sdělení
To, že automobilky prověřují komu prodají a komu neprodají své vozy jsme zvyklí u automobilů typu LaFerrari nebo Koenigsegg. Není se čemu divit. Jedná se doslova o umělecké dílo a ne každý si ho může dovolit vlastnit. Tím nemáme pouze na mysli, že ne každý si může dovolit automobil za 40 milionů korun, ale hlavně to, že vlastník musí o vůz důkladně a láskyplně pečovat, aby snaha výrobce nepřišla na zmar.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky