To, že automobilky prověřují komu prodají a komu neprodají své vozy jsme zvyklí u automobilů typu LaFerrari nebo Koenigsegg. Není se čemu divit. Jedná se doslova o umělecké dílo a ne každý si ho může dovolit vlastnit. Tím nemáme pouze na mysli, že ne každý si může dovolit automobil za 40 milionů korun, ale hlavně to, že vlastník musí o vůz důkladně a láskyplně pečovat, aby snaha výrobce nepřišla na zmar.
Podobné řešení nyní zavádí i americký Ford. Ten svůj supersport GT sice na trh přivede až v průběhu roku 2017. Už nyní si musejí potencionální zájemci zažádat o povolení se o vůz ucházet.
S touto informací přišel deník Reddit. Není se ale čemu divit, Ford si na novém GT opravdu zakládá a chce tak pro něj jen ty nejlepší zákazníky. Údajně mají být vybrání hlavně opravdu loajální zákazníci Fordu. Pokud si chcete nový vůz stoprocentně pojistit, stačí prokázat, že jste vlastnili delší dobu předešlou verzi Fordu GT z roku 2005.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?