To, že automobilky prověřují komu prodají a komu neprodají své vozy jsme zvyklí u automobilů typu LaFerrari nebo Koenigsegg. Není se čemu divit. Jedná se doslova o umělecké dílo a ne každý si ho může dovolit vlastnit. Tím nemáme pouze na mysli, že ne každý si může dovolit automobil za 40 milionů korun, ale hlavně to, že vlastník musí o vůz důkladně a láskyplně pečovat, aby snaha výrobce nepřišla na zmar.
Podobné řešení nyní zavádí i americký Ford. Ten svůj supersport GT sice na trh přivede až v průběhu roku 2017. Už nyní si musejí potencionální zájemci zažádat o povolení se o vůz ucházet.
S touto informací přišel deník Reddit. Není se ale čemu divit, Ford si na novém GT opravdu zakládá a chce tak pro něj jen ty nejlepší zákazníky. Údajně mají být vybrání hlavně opravdu loajální zákazníci Fordu. Pokud si chcete nový vůz stoprocentně pojistit, stačí prokázat, že jste vlastnili delší dobu předešlou verzi Fordu GT z roku 2005.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?