To, že automobilky prověřují komu prodají a komu neprodají své vozy jsme zvyklí u automobilů typu LaFerrari nebo Koenigsegg. Není se čemu divit. Jedná se doslova o umělecké dílo a ne každý si ho může dovolit vlastnit. Tím nemáme pouze na mysli, že ne každý si může dovolit automobil za 40 milionů korun, ale hlavně to, že vlastník musí o vůz důkladně a láskyplně pečovat, aby snaha výrobce nepřišla na zmar.
Podobné řešení nyní zavádí i americký Ford. Ten svůj supersport GT sice na trh přivede až v průběhu roku 2017. Už nyní si musejí potencionální zájemci zažádat o povolení se o vůz ucházet.
S touto informací přišel deník Reddit. Není se ale čemu divit, Ford si na novém GT opravdu zakládá a chce tak pro něj jen ty nejlepší zákazníky. Údajně mají být vybrání hlavně opravdu loajální zákazníci Fordu. Pokud si chcete nový vůz stoprocentně pojistit, stačí prokázat, že jste vlastnili delší dobu předešlou verzi Fordu GT z roku 2005.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.