Komerční sdělení
PR článek - Koronavirová pandemie donutila obchodníky i zákazníky po celém světě změnit své zažité chování. Pronikání internetu do všech oblastí lidské činnosti je sice trendem (nutno podotknout, že nezastavitelným), který zde byl již dlouho před covidem, epidemie jej ale ještě více urychlila. A jestliže jsme před dvěma lety nakupovali v e-shopech zboží jako knihy nebo oblečení, nyní již na internet chodíme i pro auta.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky