Komerční sdělení
Škoda Karoq už se v našem testu objevila několikrát. Poprvé se jednalo o vrcholné dieselové provedení s motorizací 2.0 TDI, podruhé o základní provedení s 1.0 litrovým benzínovým tříválcem. Již od představení Karoqu jsem byl však nejvíce zvědav na 1.5 litrový benzínový čtyřválec, který se v době štvanice na diesely zdá být nejrozumnější volbou. Jaký je ale život s tímto motorem v praxi?
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky