DISKUZE K ČLÁNKU TEST: Škoda Karoq 1.5 TSI - Skutečně nejlepší volba? Záleží na povaze řidiče a očekáváních

Škoda Karoq už se v našem testu objevila několikrát. Poprvé se jednalo o vrcholné dieselové provedení s motorizací 2.0 TDI, podruhé o základní provedení s 1.0 litrovým benzínovým tříválcem. Již od představení Karoqu jsem byl však nejvíce zvědav na 1.5 litrový benzínový čtyřválec, který se v době štvanice na diesely zdá být nejrozumnější volbou. Jaký je ale život s tímto motorem v praxi?

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • gerg51

    gerg51

    94.113.200.XXX
    Tento vůz avšak s DSG vlastním. mám najeto 25tis. km a jsem naprosto spokojen.VarioFlex nemám, protože se v tom na delší jízdu špatně sedí. Nikdy jsem nepochopil kritiku na 1,4 TSI. Měl jsem OCT s1,4 DSG najeto přes 150tis a bez problémů a brácha má tutéž motorizaci v seatu-taky bez problémů. Takže pokud si někdo stěžoval tak asi jezdil jako prase.

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Josef D.

    Josef D.

    89.177.227.XXX
    Kardiaq od šqodovky vypadá jako 5 let starý auto no, prodávají tisíce aut samy sobě! 02

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Tomii

    Tomii

    81.17.27.XXX
    Oproti 1.4 by člověk čekal, že 1.5 potáhne lépe, ale skutečnost je zcela opačná. Motor je dost líný a akceleruje dost mizerně, to se nemění ani u středních otáček, kde by to člověk přeci jenom očekával. Až když člověk zarve plynový pedál na podlahu, tak se začně něco málo dít, ale nic závratného. Motorizace je na tom poměrně špatně a o ceně ani nemluvím. Nevychvalujete ty TSI motory nějak moc?

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • NovisM

    NovisM

    89.102.249.XXX
    Mě ty motorizace dost zklamaly, Vás ne? Člověk by už čekal nějaký hybridní pohon, nebo něco podobného, kort, když konkurence už jezdí na vodík...Celkem smutné, že škodovka ve své nabídce nemá nic z toho ne?

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • karlos-999

    karlos-999

    95.82.135.XXX
    Citace z článku: ,,Karoq se stává velice sterilním vozem." To je , řekl bych, velice výstižně řeceno.

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Loading...
 

Aktuálně

Toyota představila modernizovaný Prius Plug-in hybrid

Nová Toyota PRIUS oficiálně: Co hybrid nově umí?

Toyota Mirai

Vodíková auta v Česku? Do 10 let až 90 tisíc aut!

Škoda CITIGOe iV

Nové elektromobily ŠKODA! Výroba bude jako ze SCI-FI

Volkswagen Amarok AT35

Statistika ukázala, jaká auta kupují Češi nejraději

Volkswagen T-Roc kablriolet

Nový Volkswagen T-Roc Cabriolet oficiálně: CHÁPETE TO?!

Ilustrační foto

Odborníci spočítali, kolik stojí kupujícího stočený tachometr

ZLEVNÍ DÁLNIČNÍ ZNÁMKY! Poslanci je schválili. Kdo bude jezdit levněji?

ZLEVNÍ DÁLNIČNÍ ZNÁMKY! Kdo zaplatí za dálnici nejvíc?

Ilustrační foto

Češi ojetá auta milují. Při koupi ale zapomínají na zásadní věc

Tupolev A-3 (foto: Varga Attila)

Tupolev nejsou jen letadla. Tenhle hybrid od stejné firmy měl zachraňovat životy

Telefonování za volantem se může řidičům pořádně prodražit

Jak používat mobil za volantem a nenabourat? Odborníci prozradili pár triků

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama