Komerční sdělení
Subaru XV se jako svébytný model objevilo před šesti lety a dle řeči marketingu mělo jít o zlomový moment značky Subaru. Do té doby se totiž profilovala spíš jako automobilka pro starší zákazníky nebo zapálené petrolheady. A tak přišlo na svět XV – městský crossover s charakteristikami Subaru zabalený do nápaditého vzhledu s cílem přilákat mladší klientelu. A ten teď přijíždí už ve své druhé generaci.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky