Komerční sdělení
Tuzemská automobilka Škoda Auto způsobila na trhu s automobily v roce 2012 značný rozruch, když veřejnosti představila svůj zcela nový model, jenž nesl staronové označení Rapid. Ten se svou velikostí zařadil těsně pod nejnovější Škodu Octavia třetí generace a zaplnil tak důležitou mezeru na trhu.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky