DISKUZE K ČLÁNKU TEST Volkswagen Golf GTI – jak si rozumí tento „daily hothatch“ s manuálem?

Po dvou letech se nám v redakci opět zastavil Golf v ostřejším provedení GTI, ale tentokrát nedisponuje automatickou převodovkou, ale manuálem. Pod kapotou pracuje nabroušený dvoulitr o výkonu 180 kW, mezi předními koly pracuje samosvorný diferenciál VAQ a uvnitř nalezneme tradiční kárované sedačky. Dnešní recenze se zaměří primárně na to, zda se vyplatí ušetřit 71 tisíc za automat či nikoliv.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: TEST Volkswagen Golf GTI – jak si rozumí tento „daily hothatch“ s manuálem?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první! Vložte komentář

Aktuálně

Subaru Outback

Subaru Outback - zvednuté kombi, které (nejenom) v terénu zesměšní většinu SUV

Kia EV9

Vrcholné SUV Kia EV9 s diskutabilním designem

Škoda Superb

Škoda díky odkladu Euro 7 mění plány

Ilustrační foto

Poradenská společnost odkryla ziskovost automobilek

Toyota RAV4 PHEV

Toyota plánuje plug-in hybrid s dojezdem 200 kilometrů

Ilustrační foto

Osm zemí EU včetně ČR se postavilo Evropské komisi

Honda Civic e:HEV

Test Honda Civic e:HEV Sport Pack Advence, zaslouženě autem roku?

Ilustrační foto

VW prodal továrnu v Rusku, znovu rozjet ji má...

Čínský elektromobil Zeekr 001

Čína předstihla Japonsko, vyváží nejvíc aut

Lexus UX 250h

TEST Lexus UX250h AWD – prémiový crossover se čtyřkolkou, který jezdí za 5 litrů

Ilustrační foto

Italský ministr: Máme sílu skok do tmy zablokovat

Ilustrační foto

Bezklíčové ovládání, vynalézaví cizinci a luxusní auta byla pryč

Honda e:Ny1

Honda představila e:Ny1, plně elektrické kompaktní SUV s dojezdem přes 400 km

Ilustrační foto

Ruská vláda schválila prodej hlavní továrny VW v Rusku

Volkswagen ID.7

Výběr aktuálních informací o elektromobilitě a výstavbě továren na výrobu baterií

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama