DISKUZE K ČLÁNKU TEST: Citroen C5 Aircross Hybrid 225 ë-EAT8 - když pohodlí a spotřeba hrají prim

Model C5 byl vždy znám jako sedan či kombi střední třídy, který vynikal komfortním podvozkem a velmi slušným vnitřním prostorem. Doba se změnila a klasická koncepce byla nahrazena takovým „rádoby“ SUV. Zvednutý podvozek, vyšší posed a absence pohonu všech kol. Pod extravagantním zevnějškem je v našem případě plug-in hybridní technologie, která by měla zlepšit spotřebu a emise. Bohužel spolu s tím navyšuje i hmotnost a cenu. Jako vždy záleží na prioritách.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Aleš B.

    Aleš B.

    88.103.106.XXX
    Máte tam spoustu chyb. Předně C5 po roce 2007 nemá pevný střed volantu. Přijďte se podívat, sám ho mám...
    První Aircross byl C4, a odvozen z Mitsubishi AX400. Nevím tedy k čemu se přidal název Aircross, aby z toho vylezlo C5 Aircross. Ale rozhodně ne k C5 III.
    Mluvit o odvážnosti řešení přední části, když to již cca před 10ti lety používal C4 Cactus a po něm design převzali i další, např. Hyundai Kona, je spíš hodně "odvážné" :-). Boční část nepřipomíná jakékoliv jiné SUV, ale designově nepovedenou KIA Sportage.
    Jestli boční ovladače pod volantem mají Citroen genetiku, pak vězte, že jsem se s ní náramně sžil a umím ji ovládat popaměti bez toho, abych musel šátrat po infotainmentu a nemohl se pak plně věnovat řízení. Pokud tam nechali obě možnosti, udělali jen dobře. Pokud infotainment je špatný jak říkáte, další důvod mít analogové ovládání. Vím o čem mluvím. Ford Mondeo v analogovém ovládání Citroenu C5 nesahá ani po kotníky. A jinak co se týče návratu k analogovému ovládání - zkuste se podívat na vrcholné Audi...
    Ale tím moje obhajoba Citroenu končí. Nové modely jsou drahé a pro milovníky hydropneumatického pérování nezajímavé.

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Mercedes-Benz 300 SLR Uhlenhaut z roku 1955 se stal nejdražším prodaným automobilem všech dob

Svět má nového nejdražšího veterána. Ferrari pokořil odvěký rival

MG EHS

Závodní premiéra nového MG EHS s výkonem 258 koní

Brabus Marine Shadow 300 Edition One

Brabus nejsou jen nabušené Mercedesy, Shadow 300 Edition One je toho důkazem

Ford Ranger Raptor

Máte zálusk na nového Raptora? Ode dneška si jej můžete objednat či nakonfigurovat

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Česká chata na kolech je zajímavou alternativou

Prosklená budova ředitelství automobilky Renault v Boulogne-Billancourt

Renault se rozhodl stáhnout z Ruska, ale nechal si zadní vrátka otevřená

Ilustrační foto

Ceny zánovních aut narazily na strop a poprvé za dva roky klesají, ale...

Hyundai i20 N

TEST: Hyundai I20 N – pořádně nabroušená nákupní taška, jde o krále malých hothatchů?

on-line prodej

Ojetá auta v zemích V4? Lidé kroutí hlavami

renault kangoo

Radikální názory politiků vůči Rusku Renault nesdílí, hledá řešení

Lexus UX představuje stylový a všestranný městský crossover

Modernizovaný Lexus UX přinese spoustu novinek

e-skútr HECHT

Skútr je skvělý pro práci i zábavu, jeho provoz má ale i druhou stranu mince

Ilustrační foto

Jak vybrat havarijní pojistku?

Honda ZR-V

První zmínky o zcela novém SUV automobilky Honda

Legendy

Už máte vstupenky na Legendy 2022? Můžete si je zakoupit nyní z pohodlí domova

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama