Aleš B.
00:56 29.04.2022 88.103.106.XXXPrvní Aircross byl C4, a odvozen z Mitsubishi AX400. Nevím tedy k čemu se přidal název Aircross, aby z toho vylezlo C5 Aircross. Ale rozhodně ne k C5 III.
Mluvit o odvážnosti řešení přední části, když to již cca před 10ti lety používal C4 Cactus a po něm design převzali i další, např. Hyundai Kona, je spíš hodně "odvážné" :-). Boční část nepřipomíná jakékoliv jiné SUV, ale designově nepovedenou KIA Sportage.
Jestli boční ovladače pod volantem mají Citroen genetiku, pak vězte, že jsem se s ní náramně sžil a umím ji ovládat popaměti bez toho, abych musel šátrat po infotainmentu a nemohl se pak plně věnovat řízení. Pokud tam nechali obě možnosti, udělali jen dobře. Pokud infotainment je špatný jak říkáte, další důvod mít analogové ovládání. Vím o čem mluvím. Ford Mondeo v analogovém ovládání Citroenu C5 nesahá ani po kotníky. A jinak co se týče návratu k analogovému ovládání - zkuste se podívat na vrcholné Audi...
Ale tím moje obhajoba Citroenu končí. Nové modely jsou drahé a pro milovníky hydropneumatického pérování nezajímavé.