DISKUZE K ČLÁNKU

Čtvrtina řidičů na svolávací akce nejezdí. Tím ale mnohdy riskují své životy!

I když jsou procesy výroby a testování jednotlivých modelů u automobilek nastaveny sebepečlivěji, většinou až čas spolu s reálným provozem dokáže být tím nejlepším testovacím procesem, který odhalí veškeré chyby. Tím však nemyslíme případy, kdy nějaký automobil podléhá korozi více, než ostatní. Svolávací akce se konají tehdy, pokud se zjistí, že některé prvky automobilu ohrožují bezpečnost cestujících.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Využijte k diskuzím naše další články.

Aktuálně

Peugeot Rifter GT Line 1.5 BlueHDi 130

TEST: Peugeot Rifter GT Line 1.5 BlueHDi 130 - Mistr v praktičnosti, který se neztratí ani na dálnici

Fotografie z loňského ročníku ankety Zlatý volant

Chcete ovlivnit výsledky ankety Zlatý volant? Máte poslední šanci!

Škoda Scala

Škoda Scala startuje na částce 369 900. Na kolik vyjde v plné výbavě?

Toyota Hilux vyhrála Rally Dakar. Je to i poprvé, kdy v jihoamerické éře Dakaru zvítězil vůz poháněný benzínem.

Toyota Hilux zazářila na rallye Dakar! Poprvé tak zvítězil vůz na benzín

Mitsubishi Space Star Invite 1.2 MT

TEST: Mitsubishi Space Star Invite 1.2 MT - Japonský tříválec překvapuje živostí

Polski Fiat 126p

Maluch na měření výkonu? Polský prcek s italským původem překvapil výsledkem

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama