Komerční sdělení
Motoristické odvětví prochází hlubokou transformací. Vedle nových pohonů se soustředí také na vyspělý software využívající “big data” z automobilů propojených v cloudu. V reakci na tyto změny provádí Toyota od roku 2015 velkou restrukturalizaci a zakládá nové výzkumné firmy, které se zaměřují na zpracování a zavádění nových informačních technologií do automobilů.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky