Komerční sdělení
V dřívějších dobách mohl být mechanikem téměř každý, kdo rozuměl motorům a měl cit pro techniku. Dnes už se ale mechanici neobejdou bez znalostí elektroniky, speciálních programů a samozřejmě speciálního vzdělání. Společnost Porsche však šla ještě dál a v současnosti učí své mechaniky pracovat s tzv. rozšířenou realitou, která by jim měla podstatně urychlit a zjednodušit práci.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky