Komerční sdělení
BMW na mezinárodním autosalonu v Ženevě 2018 představuje společně s nejnovějšími technologickými inovacemi nové modely z mnoha automobilových kategorií. Tématem expozice BMW je firemní strategie NUMBER ONE> NEXT, která se soustředí na prezentaci BMW Group jakožto společnosti zaměřené na elektromobilitu, digitalizaci a autonomní řízení a jejíž základem je rozšíření nabídky v luxusním segmentu a systematické rozrůstání rodiny modelů BMW X.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky