Komerční sdělení
Automobilová globalizace je zajímavá věc. To, že se jedno auto prodává v téměř nezměněné podobě napříč několika kontinenty je fakt, který dnes již nepřekvapí. To stejné lze říct i o jednom autě, prodávaném pod několika značkami. Pak je tady ale extrém, kdy se auto jedné značky prodává s logem druhé značky a názvem třetí značky.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky