Komerční sdělení
V roce 2013 rozjelo Volvo novou strategii, týkající se nejen účasti na autosalonech a přímého prodeje, ale rovněž modelového portfolia. Mluvíme samozřejmě o dnes tolik populární unifikaci, projevující se, u Volva, používáním specifických předních světel. Mají je XC90, S90 a V90, brzy se jich dočká také řada V40.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky