Komerční sdělení
Zcela hybridní model HR-V e:HEV nové generace představuje završení rozsáhlého hodnocení postojů moderních zákazníků. Společnost Honda vyhodnotila, jaký způsobem dnešní aktivní populace rozpoznává a vybírá produkty s přidanou hodnotou a přistoupila ke svému vývoji nejen jako ke zcela novému kompaktnímu SUV, ale také jako ke spotřebitelskému produktu, který musí zákazníky přitahovat – svou atraktivitou, funkčností a užitkovou hodnotou.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky