Komerční sdělení
Řada větších i menších automobilek se v poslední době rozhodla hledat inspiraci ve své minulosti, respektive u svých nejslavnějších modelů. S podobným nápadem přišlo v roce 2006 i BMW, které představilo koncept „Mille Miglia," odkazující na slávu a úspěchy automobilky ve třicátých a čtyřicátých letech.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky