Komerční sdělení
Ještě před koncem sedmdesátých let patřila společnost LIAZ k velice perspektivním společnostem s dlouhou tradicí a bohatými zkušenostmi, které mnozí predikovali zářnou budoucnost. Zanedlouho po změně režimu a otevření trhu však přišla studená sprcha, která se pro LIAZ změnila v noční můru. O návrat do hry se kdysi úspěšný výrobce pokusil ještě pod novým názvem, ovšem i tento pokus skončil bohužel fiaskem. Brzy by se však značka LIAZ znovu mohla objevit. Víc už ale níže.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky