Komerční sdělení
V roce 1935 se na pražském autosalonu představil automobil, který se chlubil elegantní a aerodynamickou karoserií s kapkovitým tvarem, motorem uloženým před zadní nápravou a rámem s centrální rourou, která zároveň plnila funkci palivové nádrže. Myslíte si, že se jednalo o novou Tatrovku? Nikoliv, šlo o totiž o premiéru Škodovky s proudnicovou karoserií, která uchvátila veřejnost svou elegancí a odborníky překvapila celou řado elegantních řešení. Jedinečný prototyp však nakonec upadl v zapomnění.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky