Komerční sdělení
Letos je tomu už třicet let, co se na strojírenském veletrhu v Brně ukázala Škoda Favorit. Auto, které v Československu způsobilo malou revoluci. Na rozdíl od svých předchůdců mělo totiž moderní konstrukci – motor vpředu napříč a pohon předních kol. Historie tohoto typu pamatuje hned několik zajímavých speciálů, jejichž výrobu v Mladé Boleslavi nikdy nerealizovali. Jedním z nich je i Tremp, který započal cestu, vedoucí až k Felicii Fun.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky