DISKUZE K ČLÁNKU Lada 2151 Classic? Moderní Žigulík na druhou

Čím nahradit typy 2104, 2105 a 2107 bylo pro designéry i konstruktéry ruské Lady otázkou již na konci osmdesátých let. Léta však plynula, žádný návrh se neujal a hranatý sedan nebo kombík se stále výborně prodával. Najednou se ale začalo psát 21. století a evropské automobilky chrlily jeden nový model nižší střední třídy za druhým. A to vyvolalo reakci i v AvtoVAZu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000635

    uzivatel000635

    84.42.202.XXX
    Autore, co to znamená: "...legislativně nevyhovující tvarování v čele s dvojicí kulatých světlometů"?
    Zdroj: [odkaz na stránku]
    To jako v Rusku v té době měli předpisem stanoveno, že auta nesmí mít vpředu dvojici kulatých světlometů?

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • cyklista

    cyklista

    90.178.206.XXX
    Ježíšmarjá, koho to zajímá? Vy jste nějaká pobočka soudruhů z novinek? A ty inovace míle před západem? Náklaďáky v třicátých letech - licence Ford, po válce Moskvič - linka ukradena v Německu, Žiguli - licence Fiat. Jediné ruské relativně úspěšné auto byla díky ceně Niva, ale zase, co jsou desetitisíce kusů proti milionovým sériím VW, Toyoty, Fordu, GM a dalších?

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Škoda Octavia

Blbec týdne? Tohle nemuselo dopadnout dobře

Radim Passer už v roce 2015 v Německu zjišťoval maximálku svého Bugatti Veyron, tehdy jel jen 402 km/h

Bugatti českého boháče, jedoucí až 417 km/h, rozčílilo Němce. Překonával si vlastní rekord

Nová Škoda Fabia 4. generace je větší, modernější, emotivnější. Dynamické proporce a ostře řezané hrany dodávají vozu velmi dynamický, emocionální vzhled.

Fabia stále na Slovensku jedničkou. Škoda ale nemá důvod jásat

Toyota RAV4 Plug-in Hybrid

Test Toyota RAV4 2.5 Plug-in Hybrid, I ❤️ HYBRID?

OMV se hrdě hlásí k elektrické budoucnosti

Stát plánuje miliardy pro elektromobily

DS 4

Česká premiéra nového SUV/Coupe DS 4

TMMF zahájení výroby

Auta nejsou, zoufají Češi. Příčin našli celou řadu

Volkswagen Amarok

Nový Amarok bude představen v polovině roku 2022, pod kapotou bude opět šestiválec

Škoda Enyaq iV nabíjená prostřednictvím zařízení Wallbox iV dodávaného automobilkou

Šéf odborů sdělil, kdy Škoda skončí se spalovacími motory a co bude potom

Ilustrační foto

ČOI zakázala nebezpečný nůžkový zvedák na auta

Ford Ranger Raptor

TEST: Ford Ranger Raptor – bestie do nejdrsnějších podmínek, kterou nejde nemilovat

ojetá auta

Konečně dobrá zpráva: Silná koruna zlevnila lidem ojetiny!

Toyota Yaris GRMN

Kladivo na Yaris GR? Nový Yaris GRMN, který je ještě ostřejší a bude pěkně vzácný!

BMW i4 - čistě elektrické 4dveřové Gran Coupé vstoupí na trh v průběhu roku 2021

BMW čerstvě přepsalo dějiny v prémiovém segmentu

lexus nx

Uhodnete, který Lexus je tím nejbezpečnějším v historii?

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama