Komerční sdělení
Světové autosalony každým rokem ztrácejí na významu. Například letos v Paříži byste marně hledali stánky Fordu nebo Mazdy, šetření ale bylo poznat i u přítomných značek. A zdá se, že tento trend bude postupně pokračovat. Téměř s devítiměsíčním předstihem se totiž z frankfurtského autosalonu odhlásil Peugeot.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky