DISKUZE K ČLÁNKU Ekologičtí aktivisté kroutí hlavou. Lidi mizí z MHD a nikdo nechce čisté elektromobily

Pandemie koronaviru výrazně změnila pohled Čechů na mobilitu. Z obavy před nákazou kleslo podle údajů poradenské firmy EY využití městské hromadné dopravy o 69 procent, a naopak vzrostl zájem o jízdy autem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Nejlepší názory

» stradalle (Hlasoval 1 člověk) 28.05.2021 14:14
Ekologičtí aktivisté jsou pomatenci. A protože… »
» rpavelka (Hlasoval 1 člověk) 29.05.2021 03:13
Proc by mela vytvaret podminky. Pokzd to neni… »
» Stanislav I. (Hlasoval 1 člověk) 29.05.2021 06:39
Baterie vydrží déle než samotný vůz, někdy i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Souhlasím se vším co je tu napsáno. Ona ta elektromobilita není zase tak čistá. A navíc. Dvedete si představit, že jedete s elktromobilem např. do Chorvatska? Při průměrném dojezdu cca 500km musíte při cestě do Splitu alespoň dvakrát dobít. Když najdete dobíjecí stanici zjistíte, že je obsazena a budete čekat třeba i 5 hodin než na vás dojde řada. Další min. 3 hodiny budete nabíjet. A další problém. Uvádí se životnost baterie 10 let. Jenže to ta baterie musí mít optimální podmínky. Tzn. neparkovat na přehřátých parkovištích, neparkovat v mrazu, dobíjet systematicky... v podstatě průměrná životnost baterie bude ve skutečnosti někde kolem 7 let. Po sedmi letech musí do auta člověk investovat novou, což předpokládá u průměrně velkého vozu cca 300tis. V opačném případě zbude majiteli doma v garáži bezcenný kousek šrotu, který nikdo nekoupí. Takže vedle ,,neekologie" i ,,neekonomičnost." Takže zelení mužíci ať si přebarví hlavy a přemýčlejí třeba nad tím, jak by se daly vylepšit spalovací motory, aby jejich spotřeba klesla např. pod dva litry. A když už půsdeme do detailu: co takové letadlo? To vyrobí za hodinu tolik emisí jako 100000 aut za celý den. O lodích ani nemluvě. Takže proč se řeší vlastně prkotiny?

    + 1 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
    • di Apetitto

      di Apetitto

      83.208.115.XXX
      To Pepino60 - Naprostý souhlas, do posledního písmene!

      + 0 / − 0

      Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • di Apetitto

    di Apetitto

    83.208.115.XXX
    To Radim T. - dle mého tohle není placený článek, ale naopak poukazuje na skutečnost, že lidé elektromobilitu nechtějí a zelení ekofašisti z aktuálního vývoje budou zuřit

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Radim T.

    Radim T.

    37.188.147.XXX
    Další portálek placený za propagaci elektroblbosti. Čistý? Jak to můžete vůbec napsat, to si myslíte, že jsou čtenáři hloupí? Že mají omezený myšlení, které nesahá dál jak za hranici jejich dvorku? To se dá říci o elektrosilencich, kteří mají plnou hubu ekologie a přitom je to obrovské zlo nejen při těžbě surovin, výroby el., ale i následnou likvidaci baterií, jděte se vycoat s takovými placenými blbosti....

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Stanislav I.

    Stanislav I.

    194.228.59.XXX
    Baterie vydrží déle než samotný vůz, někdy i deset let. To si děláte srandu? Já mám TDI staré dvacel let, jezdím s ním denně, šlape jako hodinky a doufám, že mě přežije. Jestli elektroauto za milion vydrží maximálně 10 let, jděte se s ním vycpat.

    + 1 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • stradalle

    stradalle

    95.140.241.XXX
    Ekologičtí aktivisté jsou pomatenci. A protože vše souvisí se vším, nijak mně to nepřekvapuje, že individuální doprava začíná převažovat nad hromadou. Když takřka všichni rozhodující činitelé, dělají pro to vše, co je v jejich silách. Počínaje rušením vlakových spojů a tratí. Když se k tomu přidá virus, tak je zděláno na hezký problém. A že podle aktivistů nikdo nechce jezdit ekologickými dopravními prostředky? No to je přeci tím, že se nevytváří dobré podmínky pro jejich využívání.

    + 1 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
    • rpavelka

      rpavelka

      95.82.132.XXX
      Proc by mela vytvaret podminky. Pokzd to neni dobre, neprosadi se to.
      Ekektromobilita ja LEŽ!
      Pouze prenasi spinu z mista vzniku v aute do vyrobce elektriny. Az bude vse ze solaru, z vody, z vetraku, pak se da rict, ze je to eko. Ale jen napul. Porad musite tezit suroviny na vyrobu vozu, u elektro uplne stejne jak na benzin.
      Bez masivnich dotaci se to neprosadi = ekonomicky pokrivene.
      Jenze potom budou blackouty a budem bez elektriny. Vite kolik TWh v nafte a benzinu budeme muset vyrobit, cili postavit nove elektratny??!?

      + 1 / − 0

      Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Gumbalkan

Gumbalkan deník z cest

Volvo

Slovensko "autovelmocí"? Už pátá značka tam bude vyrábět

Gumbal kára BMW 318i

Úpravy Gumbal kára, část druhá

ový Volkswagen ID. Buzz a ID. Buzz Cargo, to je legendární T1 pro buducnost

Rozumné ceny? Zapomeňte, Volkswagen prozradil ceny ID. Buzz a ID. Buzz Cargo

Citroën ë-C4

Test: Citroën ë-C4, nejkrásnější hřebec ve stáji

Vše, co potřebujete vědět o operativním leasingu. Jeho výhody i nevýhody

Vše, co potřebujete vědět o operativním leasingu. Jeho výhody i nevýhody

Volkswagen ID. AERO - koncept první elektricky poháněné limuzíny VW, dynamické, výkonné a aerodynamické

Koncept ID. AERO ukazuje podobu připravované limuzíny Volksvagen

Cupra Formentor VZ5

Cupra Formentor VZ5 – první svezení s křížencem sporťáku a SUV, který to nandá kde komu

Škoda 1100 OHC

ŠKODA AUTO představila videocast o modelu 1100 OHC Coupé

Státní poznávací značka, ilustrační foto

Jak vznikly před 90 lety poznávací značky v Československu?

Ilustrační foto

Chlapi, jste při smyslech? Televize sklidila kritiku

Ilustrační foto

Reuters: Zákaz spalovacích motorů v EU odmítá šest států. A Česko?

Motory

Německo řadí zpátečku. Ministr tvrdě reagoval na zákaz spalovacích motorů

Gumbal kára BMW 318i

Úpravy Gumbal kára, část první

Nový Peugeot 408 zaujme osobitým designem, fastback je skvělou volbou

Peugeot 408 - fastback vyzařující pořádnou dávku dynamiky

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama