DISKUZE K ČLÁNKU Ekologičtí aktivisté kroutí hlavou. Lidi mizí z MHD a nikdo nechce čisté elektromobily

Pandemie koronaviru výrazně změnila pohled Čechů na mobilitu. Z obavy před nákazou kleslo podle údajů poradenské firmy EY využití městské hromadné dopravy o 69 procent, a naopak vzrostl zájem o jízdy autem.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Nejlepší názory

» stradalle (Hlasoval 1 člověk) 28.05.2021 14:14
Ekologičtí aktivisté jsou pomatenci. A protože… »
» rpavelka (Hlasoval 1 člověk) 29.05.2021 03:13
Proc by mela vytvaret podminky. Pokzd to neni… »
» Stanislav I. (Hlasoval 1 člověk) 29.05.2021 06:39
Baterie vydrží déle než samotný vůz, někdy i… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Pepino60

    Pepino60

    217.197.155.XXX
    Souhlasím se vším co je tu napsáno. Ona ta elektromobilita není zase tak čistá. A navíc. Dvedete si představit, že jedete s elktromobilem např. do Chorvatska? Při průměrném dojezdu cca 500km musíte při cestě do Splitu alespoň dvakrát dobít. Když najdete dobíjecí stanici zjistíte, že je obsazena a budete čekat třeba i 5 hodin než na vás dojde řada. Další min. 3 hodiny budete nabíjet. A další problém. Uvádí se životnost baterie 10 let. Jenže to ta baterie musí mít optimální podmínky. Tzn. neparkovat na přehřátých parkovištích, neparkovat v mrazu, dobíjet systematicky... v podstatě průměrná životnost baterie bude ve skutečnosti někde kolem 7 let. Po sedmi letech musí do auta člověk investovat novou, což předpokládá u průměrně velkého vozu cca 300tis. V opačném případě zbude majiteli doma v garáži bezcenný kousek šrotu, který nikdo nekoupí. Takže vedle ,,neekologie" i ,,neekonomičnost." Takže zelení mužíci ať si přebarví hlavy a přemýčlejí třeba nad tím, jak by se daly vylepšit spalovací motory, aby jejich spotřeba klesla např. pod dva litry. A když už půsdeme do detailu: co takové letadlo? To vyrobí za hodinu tolik emisí jako 100000 aut za celý den. O lodích ani nemluvě. Takže proč se řeší vlastně prkotiny?

    + 1 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
    • di Apetitto

      di Apetitto

      83.208.115.XXX
      To Pepino60 - Naprostý souhlas, do posledního písmene!

      + 0 / − 0

      Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • di Apetitto

    di Apetitto

    83.208.115.XXX
    To Radim T. - dle mého tohle není placený článek, ale naopak poukazuje na skutečnost, že lidé elektromobilitu nechtějí a zelení ekofašisti z aktuálního vývoje budou zuřit

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Radim T.

    Radim T.

    37.188.147.XXX
    Další portálek placený za propagaci elektroblbosti. Čistý? Jak to můžete vůbec napsat, to si myslíte, že jsou čtenáři hloupí? Že mají omezený myšlení, které nesahá dál jak za hranici jejich dvorku? To se dá říci o elektrosilencich, kteří mají plnou hubu ekologie a přitom je to obrovské zlo nejen při těžbě surovin, výroby el., ale i následnou likvidaci baterií, jděte se vycoat s takovými placenými blbosti....

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • Stanislav I.

    Stanislav I.

    194.228.59.XXX
    Baterie vydrží déle než samotný vůz, někdy i deset let. To si děláte srandu? Já mám TDI staré dvacel let, jezdím s ním denně, šlape jako hodinky a doufám, že mě přežije. Jestli elektroauto za milion vydrží maximálně 10 let, jděte se s ním vycpat.

    + 1 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • stradalle

    stradalle

    95.140.241.XXX
    Ekologičtí aktivisté jsou pomatenci. A protože vše souvisí se vším, nijak mně to nepřekvapuje, že individuální doprava začíná převažovat nad hromadou. Když takřka všichni rozhodující činitelé, dělají pro to vše, co je v jejich silách. Počínaje rušením vlakových spojů a tratí. Když se k tomu přidá virus, tak je zděláno na hezký problém. A že podle aktivistů nikdo nechce jezdit ekologickými dopravními prostředky? No to je přeci tím, že se nevytváří dobré podmínky pro jejich využívání.

    + 1 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
    • rpavelka

      rpavelka

      95.82.132.XXX
      Proc by mela vytvaret podminky. Pokzd to neni dobre, neprosadi se to.
      Ekektromobilita ja LEŽ!
      Pouze prenasi spinu z mista vzniku v aute do vyrobce elektriny. Az bude vse ze solaru, z vody, z vetraku, pak se da rict, ze je to eko. Ale jen napul. Porad musite tezit suroviny na vyrobu vozu, u elektro uplne stejne jak na benzin.
      Bez masivnich dotaci se to neprosadi = ekonomicky pokrivene.
      Jenze potom budou blackouty a budem bez elektriny. Vite kolik TWh v nafte a benzinu budeme muset vyrobit, cili postavit nove elektratny??!?

      + 1 / − 0

      Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Jaromír Jágr má nové auto

Jaromír Jágr má nové auto

Ilustrační foto

Kolik zaplatíme za palivo a dálniční známky při cestách po Evropě?

Toyota bZ4X - namísto klasické masky senzory, světla a aerodynamické prvky v údajně „žraločí“ podobě

Toyota chystá baterie nové generace a víme, kdy je chce představit

TMMF zahájení výroby

Odborníci řekli, jak to bude s chybějícími čipy pro auta

Honda Monkey 125

Ikonická Honda Monkey 125 ročník 2022

Volkswagen Golf GTI

Volkswagen Golf GTI - Nejuniverzálnější hothatch, který nadchne, ale i naštve

Bentley Arnage 4x4

Kam se hrabe Géčko od Mercedesu, toto Bentley Arnage je opravdu nepřehlédnutelné

Mercedes-Benz EQV

Test: Mercedes EQV 300 L - Jasná odpověď na otázku, zda vzít elektrický pohon nebo turbo diesel

Toyota H2 Truck

V Česku by mělo být 20 vodíkových čerpaček pro nákladní auta

Ducati Panigale v4

Ducati Panigale V4 2020 – Dokonalost v praxi. Má vůbec nějaké neduhy?

HoppyGo Fiat Ducato

Poptávka po sdílených obytných vozech je letos obrovská

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Škoda prozradila, jak dál s elektromobily

Volkswagen Amarok 3.0 TDI 190kW Aventura

Test: Volkswagen Amarok 3,0 TDI 190kW Aventura – navoněný pracant v obleku

toyota supra

Legendární Supra se objeví v kinech při Rychle a zběsile naživo

Škoda Enyaq iV nabíjená prostřednictvím zařízení Wallbox iV dodávaného automobilkou

Škoda tvrdí, že elektromobily jsou stejně bezpečné, jako auta s tradičním pohonem

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama