DISKUZE K ČLÁNKU Roste zájem o elektrické motocykly, ale je potřeba říci i druhou část

V České republice bylo k 31.12.2020 v Centrálním registru vozidel evidováno 5 091 vozidel kategorie L. Dá se usuzovat, že se jedná minimálně z části o důsledek koronavirových opatření a nutnosti zajistit stále větší požadavky na převoz zboží menšího objemu mezi výrobci a zákazníky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • di Apetitto

    di Apetitto

    83.208.115.XXX
    Naprosto souhlasím s uvedeným. Potíže je ale v tom, že ekoteroristé se snaží ze všech sil omezit, zdražit či úplně zakázat veškeré osobní prostředky se spalovacími motory tak, aby nebylo zbytí a museli jsme kupovat předražené elektrické bateriové. Bohužel v Nizozemí už zašli tak daleko, že litr benzínu stojí v přepočtu 50,- Kč a na elektromobily a elektromotorky dávají dotace. Krátkozrací si řeknou, vždyť je to jedno, do práce pár kiláků mi elektro stačí a k moři si zaletím. Problém nastane, až začnou elektrické prostředky převažovat. Bude málo elektřiny, takže náklady prudce podraží a nejen na mobilitu, ale i na výrobu, bydlení - komplexně. Pak se zaříznou dotace a teprve se ukáže, jak s lidmi vydrbali. Ke koupi budou jen elektromobily za ještě vyšší ceny, automobilky budou chtít ty proinvestované miliardy dostat zpátky, to je přece zcela jasné. Nesnáším omezování a tlak na elektromobilitu je přesně takový. Alternativní paliva ok, ať je k dispozici elektřina, vodík, fosilní paliva a lidé ať si vyberou, řízené hospodářství tady bylo v RVHP a nefungovalo, tak proč by mělo v EU najednou fungovat?

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
  • stradalle

    stradalle

    95.140.241.XXX
    Stále hraje u těchto elektrických motorkách i autech -cena - koupil jsem si malý motocykl Kentoya Twin cub a cena 24000, přitom elektrická koloběžka je za 40000. Náklady na provoz a údržbu jsou sice větší u benzínové motorky, ale i tak dvacet tisíc rozdílu v ceně mi dává dost prostoru v přesvědčení, že se mi ten benzínový motocykl vyplatí. Ty peníze za celou dobu provozu neprojezdím a to ani v cenách náhradních dílů. Takže až budou elektrická vozítka v cenách dnešních benzínových tak pak teprve můžu uvažovat o koupě elektrického vozítka. Můžu se na to podívat i z druhé strany, cena není problém, problém je v tom, že příjmy jsou nízké. 03

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Ilustrační fotografie

V Česku vzniká kladivo na auta odmítaná lidmi a protlačovaná EU

Tatra Tactic 4x4 II. generace

Na polygonu v Kopřivnici probíhá představení vojenské, hasičské i stavební techniky

Ford Transit Trail

Test: Ford Transit Trail – outdoor dodávka, která je skvělým základem pro „malého“ bydlíka

Škoda Fabia Combi Scoutline

Škoda Fabia Combi končí. Jak to s ní vypadá v bazarech?

on-line prodej

Jako plech po tornádu. Automobilový trh je pokřivený, covid, elektromobilita, čipy...

Jeep Willys

Test: Jeep Willys, legenda U.S. Army

Toyota přepracovala Mirai, nová generace má mít dojezd 650 km, atraktivní vzhled a produkuje jen čistou vodu

Na vodíkovou Toyotu Mirai stříleli z pistole

Mercedes-Benz G-Boss

Mercedes-Benz třídy G od G&B Design vypadá jako rozzlobený school bus

Ilustrační foto

Nemáte kabriolet? I tak můžete dýchat čerstvý vzduch

Nákup aut se přesouvá do online prostředí

Nákup aut se přesouvá do online prostředí

Ilustrační foto

Škoda v Česku zastaví výrobu. Promluvily odbory

mercedes-benz citan

Nový Mercedes-Benz Citan jako obytný vůz

Hyundai Kona Electric

Test Hyundai Kona electric. Má stále co nabídnout?

Ford Fiesta ST

Test: Ford Fiesta ST – hothatch ze staré školy, který nestojí majlant a bude vás neskutečně bavit!

22 let od premiéry má Škoda Fabia dynamičtější a emotivnější vzhled než kdy předtím

ŠKODA FABIA dnes oficiálně vstupuje na český trh

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama