Komerční sdělení
České zastoupení Subaru uvedlo sotva dva týdny po evropské premiéře na tuzemský trh pátou generaci modelu Impreza. Kromě „půlkulatin“ 25 let modelu slaví Subaru ještě jeden svátek – minulá Impreza se tady totiž vůbec neprodávala. Zato ta nová překvapí cenou a má být zároveň výkladní skříní technologií výrobce pro nejbližší budoucnost.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky