Komerční sdělení
Být jedním z automobilových trojčat není snadné. Pokud totiž vstupujete na trh jako druhý nebo třetí, téměř jistě se stane, že první model v linii nastolí trend i pro ty ostatní. Dobrým příkladem je nové vydání Peugeotu Expert, které k nám míří jen několik dnů po Citroënu Jumpy. Kromě několika stylistických rozdílů je ale vlastně naprosto stejný.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky