Komerční sdělení
V důsledku nečekaně výrazného nárůstu českého automobilového trhu klesl v březnu značce Peugeot tržní podíl na 4,28 %, nicméně počet prodaných vozů se ve srovnání s loňskem zvýšil, a to o téměř 10%. Pozici nejprodávanějšího modelu Peugeot získal letos už podruhé model 208 a se 132 vozy zaznamenal druhý nejlepší výsledek ve své dvouleté historii na českém trhu.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky