Komerční sdělení
Rok 2013 byl pro značku Citroën návratem k růstu podílu na trh. Konkrétně se prodalo 6 909 nových osobních a lehkých užitkových vozů, což znamená 3,92% podílu na trhu a sedmou příčku v pořadí značek (+0,3 procentního bodu).
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky