Komerční sdělení
Obliba karavaningu rostla v Česku plynule už před pandemií covidu, ale za uplynulé dva roky se zájem o obytná auta a karavany extrémně zvýšil. Pro lidi, kteří měli peníze a chtěli cestovat, šlo o variantu, jak si užít dovolenou a moct cestovat. Půjčovny evidovaly nárůst o 200 až 400 procent a kvůli tomu, že výrobci nebyli připraveni na dramatické zvýšení poptávky, prodávaly se ojetiny někdy i dráž než nová auta. Nemuselo se na ně totiž čekat, řekl ČTK na veletrhu Caravaning Brno předseda a spoluzakladatel Asociace kempování a karavaningu (AKK) Jan Bordovský.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky