Komerční sdělení
Snad každý nadšený motorista vám potvrdí, že jen máloco se vyrovná chvíli, kdy sedíte za volantem svého oblíbeného vozu, před vámi je prázdná silnice a z rádia vám hraje oblíbená skladba. Nedávný průzkum britských odborníků měl však ukázat, že některé z našich oblíbených písní nemají zrovna přízniví vliv na naše řidičské dovednosti.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky