Komerční sdělení
Nová Vitara je nejprodávanějším modelem značky a navíc těží ze třiceti let zkušeností, plynoucích z výroby tohoto modelu. Suzuki se tak o Vitaře nebojí mluvit v superlativech a připisuje jí spousty "nadpřirozených schopností", včetně rekordně nízké spotřeby paliva. Taková tvrzení jsme ovšem nemohli nechat bez povšimnutí.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky