DISKUZE K ČLÁNKU TEST: Volkswagen Golf VII 1.6 TDI BlueMotion - Úsporný rychlík

Volkswagen Golf se již několik desetiletí řadí mezi populární německé automobily a jeho nedávno představená v pořadí již sedmá generace se snaží nabídnout veřejnosti opět o něco více, než její předchůdce. Dříve jsme zde již testovali Volkswagen Golf VII v rodinném provedení Variant, nyní se však do našich rukou dostala krátká verze Golfu s označením BlueMotion, která je v současné době prozatímní nejúspornější variantou, a to alespoň až do příchodu elektrické verze GTE.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Honza

    212.4.138.XXX
    super test Test super, mnohem lepší než u Varianta.
    Ale pořád bych se ještě našel prostor pro faktická vylepšení. Například s tvrzením "takže sportovněji založeným řidičům bych i přes výše uvedená fakta doporučil, aby raději sáhli po některé z více výkonných variant, jako je třeba 1.6 TDI 4Motion nebo 2.0 TDI." se opravdu nedá souhlasit, neboť 1.6 TDI 4Motion je nejen slabší (77kW), ale kvůli vyšší hmotnosti a Haldexu je i o dost línější.

    Osobně spatřuju u BM varianty největší pokrok v použití šestistupňové převodovky, přeskoky mezi rychlostmi u standardní 1.6 TDI s pětikvaltem jsou příliš dlouhé a proto je obtížné najít vhodnou rychlost pro jízdu městem (čtyřka je moc dlouhá a trojka zas ve zbytečně vysokých otáčkách). V tomto testu bych proto uvítal právě srovnání odstupňování těchto dvou převodovek v jinak velmi podobných vozech (BM by ale proti klasice měla mít i o něco nižší pohotovostní hmotnost - 1.6 TDI BM 81kW = 1280 kg, 1.6TDI BMT 77kW = 1295 kg).

    + 6 / − 2

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Lucid Air bude mít dojezd více než 800 km a zrychlení z 0 na 100 km/h za méně než 2,5 sekundy

Dojezd 800 km a zrychlení za 2,5 vteřiny. Na jaře začne montáž luxusního sedanu Lucid Air

Škoda představila Enyaq iV, svje první čistě elektrické SUV

Pětina Čechů má snít o elektromobilech. Průzkum ukázal, proč je nekupují

Mercedes W124 300E

Taxikářská legenda z „osmdesátek“ – Mercedes W124

Autonomní brzdový systém neustále sleduje dění před vozidlem

Realita a nouzový brzdový systém AEB. Má nebo nemá smysl?

Nový Ford Kuga HEV je jedním ze 17 elektrifikovaných modelů pro evropské trhy

Nové SUV Ford Kuga HEV jde do výroby. Přes elektrickou pomoc sprint nemusí

Autodráha

Nevíte co pod stromeček? Toto potěší malého i velkého kluka a dokonce i dědečka

Suzuki ACROSS

Suzuki ACROSS v předprodeji, více než 300 koní ovšem nebude "zadarmo"

Škoda Octavia

Český sen v podobě nové Škody Octavie Scout a RS přichází na náš trh

Škoda Rapid s motorem o objemu 1289 cm³ a výkonu 46 kW měla díky podobné koncepci v Británii přezdívku “Porsche chudých”

Ikonické Škody z osmdesátek zařazeny mezi sdílené vozy

Toyota C-HR GR Sport

Toyota rozšiřuje nejatraktivnější řadu C-HR o model GR Sport

Mezigenerační srovnání Mercedesů C-class (S203 / S204)

Test: Mezigenerační srovnání Mercedesů C-class (S203 / S204). Který koupit, proč a za kolik?

Honda CMX 1100 Rebel

Je to Rebel! Honda představila nový model CMX1100 Rebel

Peugeot Landtrek

Nový pickup Peugeot Landtrek pro Ameriku, my v Evropě máme pravděpodobně smůlu

Pandur II pro Ačr

Zakázka na Pandury ukázala, jaký vliv má modernizace armády na českou ekonomiku

Volkswagen vybudoval nový větrný tunel v hodnotě 2,5 miliardy korun

Co jsme ve škole nenáviděli, jezdí s námi denně v autech, tvrdí uznávaný profesor

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama