DISKUZE K ČLÁNKU TEST: Volkswagen Golf VII 1.6 TDI BlueMotion - Úsporný rychlík

Volkswagen Golf se již několik desetiletí řadí mezi populární německé automobily a jeho nedávno představená v pořadí již sedmá generace se snaží nabídnout veřejnosti opět o něco více, než její předchůdce. Dříve jsme zde již testovali Volkswagen Golf VII v rodinném provedení Variant, nyní se však do našich rukou dostala krátká verze Golfu s označením BlueMotion, která je v současné době prozatímní nejúspornější variantou, a to alespoň až do příchodu elektrické verze GTE.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • Honza

    212.4.138.XXX
    super test Test super, mnohem lepší než u Varianta.
    Ale pořád bych se ještě našel prostor pro faktická vylepšení. Například s tvrzením "takže sportovněji založeným řidičům bych i přes výše uvedená fakta doporučil, aby raději sáhli po některé z více výkonných variant, jako je třeba 1.6 TDI 4Motion nebo 2.0 TDI." se opravdu nedá souhlasit, neboť 1.6 TDI 4Motion je nejen slabší (77kW), ale kvůli vyšší hmotnosti a Haldexu je i o dost línější.

    Osobně spatřuju u BM varianty největší pokrok v použití šestistupňové převodovky, přeskoky mezi rychlostmi u standardní 1.6 TDI s pětikvaltem jsou příliš dlouhé a proto je obtížné najít vhodnou rychlost pro jízdu městem (čtyřka je moc dlouhá a trojka zas ve zbytečně vysokých otáčkách). V tomto testu bych proto uvítal právě srovnání odstupňování těchto dvou převodovek v jinak velmi podobných vozech (BM by ale proti klasice měla mít i o něco nižší pohotovostní hmotnost - 1.6 TDI BM 81kW = 1280 kg, 1.6TDI BMT 77kW = 1295 kg).

    + 6 / − 2

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Chevrolet Bolt

Tiskový mluvčí GM stručně. Jde o riziko požáru elektromobilů Chevrolet Bolt

IONITY spolupracuje s OMV a otevřela na dálnici D1 další dvě rychlodobíjecí stanice

Zájem o elektromobily v Česku a v Evropě? Tragický, ale naši sousedi...

Heku Car Camp

Znáte divnější "obytňák", než Heku Car Camp?

Elon Musk během rozhovoru pro Axios

Musk dal tweet o síti nabíječek Tesly. Ještě letos zásadní změna

Peugeot 308 SW

Peugeot elektrifikoval již 70 % modelů, v roce 2025 má být tento podíl 100%

Novomanželé David a jeho krásná Anička

Svatební etiketa aneb kdo s kým jede a jak je to s tím troubením?

Ilustrační foto

Babiš se vyjádřil k návrhu zákazu benzínových a naftových motorů

Volkswagen oficiálně představil svoje nové plně elektrické SUV ID.4

Reuters: Česká vláda jedná o továrně na baterie. Jeden investor je tajný, druhým je VW

Škoda Enyaq iV 80

Do Rakouska s elektrickou Škodou Enyaq iV 80 – radost či starost?

Hyundai IONIQ 5

Česká premiéra Hyundai IONIQ 5, změní novinka pravidla hry?

Panel klimatizace, ilustrační foto

Auta, lidé, klimatizace, nejde jen o komfort, ale i o zdraví

Ilustrační foto

Jak postupovat při nehodě v zahraničí a zkušenost se švýcarským lumpem

Peugeot e-208 GT

Test Peugeot e-208, lvíček na baterky

Harley Davidson

Nová generace Harley-Davidson Sportster

Red Bull

VIDEO: Reklama na Česko a Slovensko v podání formule Red Bull aneb "From castle to castle"

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama