Komerční sdělení
Velké procento českých motoristů má v oblibě velice populární český vůz střední třídy s názvem Škoda Octavia. Ta ve své první generaci v 90. letech sebrala velká procenta prodejnosti ostatním výrobcům, protože přinesla velmi úsporné motory a skvělou výbavu, a ani cenově to nebyla zas taková tragedie.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky