Komerční sdělení
Technologie průhledových displejů, často také označovaných jako HUD (Head-Up Display), se v letectví používá již dlouhá desetiletí, v automobilovém průmyslu se však stále jedná spíše o raritu - a je to škoda. Průhledové displeje totiž nabízí celou řadu zajímavých možností, jak prezentovala automobilka Hyundai na právě probíhajícím veletru CES v Las Vegas.
zpět na článek přehled všech diskuzíMáte pro nás tip? redakce@autoroad.cz +420 778 000 211
© AutoRoad.cz a INCORP a.s. – media group, ISSN 2336-2596. Publikování čí šíření obsahu serveru AutoRoad.cz bez předchozího písemného souhlasu vedení společnosti je zakázáné. Provozovatelem serveru AutoRoad.cz je mediální společnost INCORP a.s. © ČTK, Profimedia a další dodavatelé. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu ČTK nebo jeho částí veřejnosti jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu ČTK výslovně zakázáno.
Zobrazit: mobil | klasicky