DISKUZE K ČLÁNKU

Brežněv vlastnil stovky aut, škodovku ale neměl. Proč českými auty pohrdal?

Lovecké pušky, karlovarský porcelán nebo křišťálové sklo. Říkáte si, co mají tyto věci společného? Přesně takto vypadaly tradiční dárky, které socialistické Československo posílalo sovětským vůdcům do Kremlu. České automobily se ale generálním tajemníkům nelíbily.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel002598

uzivatel002598

78.102.94.XXX
Dočetl jsem článek až po "Stalinovo důvod..." a dál odmítám číst prznění mateřského jazyka. Proč, doprdele, nenapíšete podle pravopisných pravidel "Stalinův důvod"?
Dnes píše články kdejaký jouda!

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Brežnev bol hovado, ale nie až také aby sadol do tej plechovice.

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
uzivatel003205

uzivatel003205

109.81.212.XXX
Běžte už někam s těma "legendárníma" kraksnama

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
uzivatel003275

uzivatel003275

109.164.78.XXX
Škodovky počínaje 1000MB až po prvního favorita byla slepá kolej.Jezdit se s tím dalo,ale to bylo všechno.Špatná koncepce,motor vzadu,třikrát uložený hřídel motoru znamenal dříve do GO,v létě to neuchladilo,v zimě v tom byla zima,pozdější Š105 a Š120,nekonečné potrubí od motoru k chladiči,topení a zpět,problémy s termostatem uloženým v gumovém výlisku,často zamrzal a přehřál se motor,kardinální chyba v propojení čerpadla paliva ke karburátoru,docházelo k odpojení a potřísnění žhavého motoru a následnému vyhoření vozidla.Malá životnost svislých čepů na přední nápravě,u "tisícovek" kmitání řízení a další a další.Nebylo se s čím chlubit,stačí si vyhledat tehdejší vozy evropských automobilek a porovnat.

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Volkswagen Passat

NOVÝ Volkswagen Passat facelift 2019: Cena, výbava, motory, fotky

Automatická myčka je malým technologickým zázrakem

Tajemství myčky aut: Nestačí do ní jen najet. Jak je používat efektivně?

Nový Volkswagen Touareg

Volkswagen vyvinul novou převodovku. Prozradil proč a které modely ji dostanou

Toyota 2000 GT a James Bond

James Bond a cosi BĚSNÍCÍHO a NADUPANÉHO! Neuvěřitelná Toyota 2000GT

Transformace výrobního závodu Cvikov na výrobu výhradně elektromobilů probíhá podle časového harmonogramu

Volkswagen požaduje vrátit PRÉMIE od zaměstnanců! Co se stalo?

Omlazený Volkswagen Passat

Turecká ŠKODA a český VW Passat? NOVÉ PLÁNY Volkswagenu!

BMW M135i xDrive

Konkurence pro A45 AMG z Mnichova nepřijde, 306 koní bude vrcholem

Ilustrační foto

Proletěli jste dírou v silnici? Tohle musíte okamžitě udělat

Ilustrační foto

Jak vybrat a koupit správné pneumatiky?

Ilustrační foto

Jak zvládnout provoz v cizích velkoměstech? Poradíme vám pár triků

reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama