DISKUZE K ČLÁNKU

Brežněv vlastnil stovky aut, škodovku ale neměl. Proč českými auty pohrdal?

Lovecké pušky, karlovarský porcelán nebo křišťálové sklo. Říkáte si, co mají tyto věci společného? Přesně takto vypadaly tradiční dárky, které socialistické Československo posílalo sovětským vůdcům do Kremlu. České automobily se ale generálním tajemníkům nelíbily.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

uzivatel002598

uzivatel002598

78.102.94.XXX
Dočetl jsem článek až po "Stalinovo důvod..." a dál odmítám číst prznění mateřského jazyka. Proč, doprdele, nenapíšete podle pravopisných pravidel "Stalinův důvod"?
Dnes píše články kdejaký jouda!

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Milan B.

Milan B.

88.80.244.XXX
Brežnev bol hovado, ale nie až také aby sadol do tej plechovice.

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
uzivatel003205

uzivatel003205

109.81.212.XXX
Běžte už někam s těma "legendárníma" kraksnama

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
uzivatel003275

uzivatel003275

109.164.78.XXX
Škodovky počínaje 1000MB až po prvního favorita byla slepá kolej.Jezdit se s tím dalo,ale to bylo všechno.Špatná koncepce,motor vzadu,třikrát uložený hřídel motoru znamenal dříve do GO,v létě to neuchladilo,v zimě v tom byla zima,pozdější Š105 a Š120,nekonečné potrubí od motoru k chladiči,topení a zpět,problémy s termostatem uloženým v gumovém výlisku,často zamrzal a přehřál se motor,kardinální chyba v propojení čerpadla paliva ke karburátoru,docházelo k odpojení a potřísnění žhavého motoru a následnému vyhoření vozidla.Malá životnost svislých čepů na přední nápravě,u "tisícovek" kmitání řízení a další a další.Nebylo se s čím chlubit,stačí si vyhledat tehdejší vozy evropských automobilek a porovnat.

+ 0 / − 0

vlákno
Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.

Aktuálně

Nissan x OPUS koncept

Jak využít staré baterie elektromobilů? Nissan přišel s dalším originálním nápadem

Valtra T254 Versu během „nejrychlejšího autonomního pluhování světa" (YouTube/Nokian Tyres)

Nejrychleji pluhující traktor světa? I bez řidiče dosáhl rychlosti 73.171 km/h

Premiéra na veletrhu f.re.e v Mnichově: T2 sestavený ze 400 000 kostek LEGO

Volkswagen ukázal jedinečný Transporter z Lega. 700 kg vážící T2 je složena z 400 000 kostek

Rolls-Royce Cullinan

První SUV Rolls-Royce bylo trefou do černého, automobilka nestíhá Cullinan vyrábět

Nissan Leaf e+

Elektromobil s nejnižšími náklady na pětileté vlastnictví?

Zájemci o extrémní Mercedes-AMG One dostanou od automobilky i na míru ušité řidičské rukavice (YouTube/GTBOARD.com)

Zájemci o nejextrémnější Mercedes musí odevzdat otisk ruky, důvod vás nejspíš překvapí

reklama
reklama

Doporučujeme

Zprávy odjinud

reklama