Další významnou premiéru slavil v New Yorku Saab, který zde představil ohlašované SUV 9-7X.
Podle informací poskytnutých automobilkou bude mít odpružení 9-7X „evropský charakter“. Saab 9-7X má rozvor 2869 mm, je dlouhý 4912 mm a zavazadlový prostor nabízí 1161 l až 2688 l využitelného objemu. Součástí bohaté standardní výbavy budou také čelní boční i hlavové airbagy, senzory ochrany proti překlopení, samočinná klimatizace a ostatní prvky, na které jsou zákazníci této značky zvyklí. Saab 9-7X by se měl vejít do cenového rozpětí 35 až 45 000 dolarů, takže by měl přímo konkurovat například vozům Infinity FX či Lexus RX300. 4x4 Automagazín Foto: Saab
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?