Ta dostala přízvisko Hybrid a v prodeji se objeví letos v létě. Vůz dostal stejné aerodynamické stylové vychytávky jako dříve představený koncept s názvem Hybrid Plug-in Sonata. Výsledkem jsou upravené nárazníky, nové přední blatníky a jiná mřížka chladiče.
Kabina obsahuje novou přístrojovou desku, která má speciální ukazatele, zobrazující specifické informace o jízdě. Ještě důležitější je, že baterie vozu se nyní nacházejí pod podlahou zavazadlového prostoru, takže Sonata Hybrid má nově skládací zadní sedadla a nejlepší přepravní kapacitu ve své třídě.
O pohon se postará 2,0-litrový čtyřválcový naftový motor GDI produkující 144 koní a 190 Nm točivého momentu. Pohonná jednotka je připojena k šestistupňové automatické převodovce a klasický motor je doplněn o elektromotor a lithium-polymerové baterie, který přidává dalších 52 koní. To umožňuje kombinovaný výkon 196 koní a dle výrobce si hybridní Sonata řekne v průměru o 5,6 litru na 100 km.