Na autosalonu Auto Expo 2020 v indickém Díllí, který se koná v první půlce letošního února se představí koncept nového SUV od automobilky Škoda-Auto.
Škoda VISION IN se představí společně se svými bratránkem v podobě Taigunu od mateřské automobilky Volkswagen. Oba vozy pojí stejný mechanický základ v podobě platformy MQB A0, která je speciálně určena pro Indický trh. Se svou délkou 4256 milimetrů je o něco málo větší, než Škoda Kamiq. Měl by být i vyšší a nabídnout delší rozvor. Ačkoli je Škoda VISION IN koncepčním vozem, dá se předpokládat, že sériové provedení, které má být vyráběné od roku 2021, nebude od konceptu příliš odlišné.
Co se do výroby pravděpodobně nedostane, je LED diodami podsvícená maska chladiče. Také zapuštěné kliky dveří a velká 19" litá kola nejspíše na produkčním voze neuvidíme. Jinak by vůz mohl vypadat podobně jako koncept, který v sobě kombinuje vzhled Scaly a Karoqeu.
To v interiéru proběhne jistě víc úprav, než v případě exteriéru. Interiér konceptu VISION IN je svěží a minimalistický. Nejvíce zaujme čtveřice oranžových, od sebe oddělených sedadel a pak něco, co Škoda označuje jako „krystalického asistenta“ umístěného na palubní desce. Ten by měl sloužit jako "vstup do digitálního světa"
Pod kapotou konceptu Škoda VISION IN je umístěn přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu 1,5 litru. Motor je naladěn na výkon 110 kW (150 koní) a točivý moment dosahuje hodnoty 250 N.m. Přes 7 stupňovou převodovku DSG jsou poháněná přední kola. Škoda VISION IN díky tomu výkonu dokáže akcelerovat z 0 na 100 km/h za 8,7 s a dosáhnout maximální rychlosti 195 km/h.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.