Koncept Škoda VISION IN, svítící maska a křišťál na palubní desce

Petr Boháč / AutoRoad.cz, 4. února 2020, 19:11 Aktualizováno 4.2.2020, 19:53 Google+

Na autosalonu Auto Expo 2020 v indickém Díllí, který se koná v první půlce letošního února se představí koncept nového SUV od automobilky Škoda-Auto.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Škoda VISION IN

Škoda VISION IN | foto: Škoda Auto

Sdílejte článek

Škoda VISION IN se představí společně se svými bratránkem v podobě Taigunu od mateřské automobilky Volkswagen. Oba vozy pojí stejný mechanický základ v podobě platformy MQB A0, která je speciálně určena pro Indický trh. Se svou délkou 4256 milimetrů je o něco málo větší, než Škoda Kamiq. Měl by být i vyšší a nabídnout delší rozvor. Ačkoli je Škoda VISION IN koncepčním vozem, dá se předpokládat, že sériové provedení, které má být vyráběné od roku 2021, nebude od konceptu příliš odlišné.

img-responsive

Škoda VISION IN | foto: Škoda Auto

Co se do výroby pravděpodobně nedostane, je LED diodami podsvícená maska chladiče. Také zapuštěné kliky dveří a velká 19" litá kola nejspíše na produkčním voze neuvidíme. Jinak by vůz mohl vypadat podobně jako koncept, který v sobě kombinuje vzhled Scaly a Karoqeu.

To v interiéru proběhne jistě víc úprav, než v případě exteriéru. Interiér konceptu VISION IN je svěží a minimalistický. Nejvíce zaujme čtveřice oranžových, od sebe oddělených sedadel a pak něco, co Škoda označuje jako „krystalického asistenta“ umístěného na palubní desce. Ten by měl sloužit jako "vstup do digitálního světa"

img-responsive

Škoda VISION IN | foto: Škoda Auto

Pod kapotou konceptu Škoda VISION IN je umístěn přeplňovaný benzinový čtyřválec o objemu 1,5 litru. Motor je naladěn na výkon 110 kW (150 koní) a točivý moment dosahuje hodnoty 250 N.m. Přes 7 stupňovou převodovku DSG jsou poháněná přední kola. Škoda VISION IN díky tomu výkonu dokáže akcelerovat z 0 na 100 km/h za 8,7 s a dosáhnout maximální rychlosti 195 km/h.

Vytisknout

Diskuze: Koncept Škoda VISION IN, svítící maska a křišťál na palubní desce

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Mercedes-Benz třídy X Powerful Adventurer

Po třech letech Mercedes-Benz končí s Třídou X

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud