Na první pohled se 468,6 centimetrů dlouhá, 220 centimetrů široká a 200 centimetrů vysoká karosérie s rozvorem 330 centimetrů moc nezměnila. Stále tu jsou hranaté tvary, nasávací otvor v kapotě motoru, maska se sedmi svislými lamelami i kulatá světla. Je to ale právě přední část, která prošla největší změnou. Maska se světly je totiž posunuta více dopředu, blinky mají nové tvarování a kapota je o něco více skloněná. Změny to ale pořád nejsou nikterak dramatické.
Od předchůdce zůstal zachován také výběr dvou typů karosérie, takže vedle pickupu s plátěnou střechou bude dostupné také provedení s pevnou střechou a nástavbou nad úložným prostorem. Jelikož Gorilla stále vychází z vojenského automobilu, asi nepřekvapí světlá výška 40,6 centrimetrů, přední nájezdový úhel 72 stupňů, zadní nájezdový úhel 37,5 stupně a brodivost 76,2 centimetrů. Tato hodnota navíc může se speciálním kitem vzrůst až na 1,5 metru. K zahození rovněž není možnost zdolávat až šedesátiprocentní stoupání. Při výše zmíněných rozměrech i terénních schopnostech je až s podivem, že se HMMVW otočí na 7,77 metrech.
Pod kapotou najdeme 6.5litrový turbodiesel o výkonu 198 koní při 3400 ot./min s točivým momentem 597 Nm při 1800 ot./min. Přes čtyřstupňovou automatickou převodovkou jsou permanentně poháněna všechna čtyři kola, maximální rychlost 3297 kilogramů těžkého vozu (verze s nástavbou má 3362 kilogramů) je 113 km/h. Nosnost je v obou případech 1377 kilogramů, přívěs může mít maximálně 3297 kilogramů.
Přesné datum uvedení na trh zatím neznáme, rozhodně to ale podle AM General bude během letošního roku.