Infiniti QX60 omládlo, chce hrát na sportovnější notu

ar6, 17. prosince 2015, 06:05 Google+ North American International Auto Show 2016

Ačkoliv Infiniti QX60 ve střední a západní Evropě nekoupíte, vzrostly celosvětové prodeje tohoto velkého crossoveru meziročně o nezanedbatelných 24 procent. Ještě více zájemců o tento „prémiový model“ má přilákat aktuální facelift, připomínající nedávno odhalený hatchback Q30.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Vpředu je nová maska i bi-xenonové světlomety, Infiniti QX60.

Vpředu je nová maska i bi-xenonové světlomety, Infiniti QX60. | foto: Infiniti

Sdílejte článek

Vpředu modernizaci identifikujete nejen podle odlišné masky chladiče, ale hlavně standardních bi-xenonových světlometů s LED diodami denního svícení. Moderní světelnou technologii využívají též mlhovky s chromovaným rámečkem. A aby reflektorů nebylo málo, dočkaly se přepracování blinkry v zrcátkách i zadní reflektory. Lépe vypadá žraločí anténa na střeše, která je spolu s celou karosérií oděna do jednoho ze sedmi odstínů - Liquid Platinum, černá Obsidian, modrá Hermosa, bílá Majestic, grafitová Shadow, modrá Hagane a zelená Jade.

img-responsive

Vzadu jsou nová světla, Infiniti QX60. | foto: Infiniti

Do prostoru pro cestující proniká díky akustickým sklům o dost méně hluku než doposud. Při konstantní rychlosti je dokonce QX60 na čele segmentu, co se potlačování hluku a vibrací týká. Viditelné změny jsou spíše decentní, takže vedle inovovaného voliče převodovky spolu s celou jeho kulisou je novinkou už jen měkčený plast vrchní části kapličky přístrojů s kontrastním lemováním. Ve výbavě se objevuje přepracovaná třízónová klimatizace, panoramatická střecha s automatickým zatmavováním a zábavní systém včetně audiosystému se šesti reproduktory, CD přehrávače, satelitního rádia a USB konektivity. Zachována zůstala rovná podlaha i tři řady sedadel, vybírat se ale nyní dá až ze čtyř barevných provedení interiéru.

Nezávislé zavěšení vpředu i víceprvková náprava vzadu mají nové pružiny a tlumiče, což rezultuje v klidnější jízdu a menší naklánění v zatáčkách. Řízení mění díky posilovači svou tuhost v závislosti na rychlosti, mezi krajními body jsou navíc jen 2,9 otáčky. Nechybí volič jízdních režimů, v hantýrce Infiniti Drive Mode Selector, nastavitelný do módu Standard, Sport, Eco nebo Snow. Řady bezpečnostních asistentů doplnilo nouzové brzdění, varování před kolizí vpředu i vzadu nebo panoramatický kamerový systém s detekcí pohybujících se objektů.

Základním motorem je 3.5litrový šestiválec o výkonu 268 koní při 6400 ot./min s točivým momentem 336 Nm při 4400 ot./min. Jednotka spolupracuje s bezestupňovým automatem, volitelně můžete navíc sáhnout po pohonu všech kol. Ekologičtější variantou bude hybrid s kompresorem přeplňovaným 2.5litrovým čtyřválcem a elektromotorem o výkonu 253 koní s točivým momentem 329 Nm. I hybrid může mít volitelně pohon všech kol, vedle něj spojují oba motory také potlačené vibrace.

Premiéra omlazeného crossoveru proběhne na lednovém detroitském autosalonu, do prodeje se dostane brzy poté i se sedmi volitelnými pakety.

Vytisknout

Diskuze: Infiniti QX60 omládlo, chce hrát na sportovnější notu

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Volkswagen Golf People

TEST Volkswagen Golf People – čtyřválec, hezká výbava a cenovka 687 tisíc

Citroen C5X

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid aneb francouzský křižník očima Terezky

Nový motor Honda V3

Společnost Honda na veletrhu EICMA 2024 představuje nový průlomový koncept spalovacího motoru

Ilustrační foto

Co ovlivňuje cenu vašeho havarijní pojištění?

Lexus UX300h

TEST Lexus UX300h F Sport – stále oblíbenější prémiový crossover po modernizaci

Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style

TEST Toyota Corolla TS 1,8 Hybrid Style – univerzální kombík pro klidné řidiče

Škoda Enyaq Sportline 85

TEST Škoda Enyaq Sportline 85 – vylepšená vlajková loď z elektrické rodiny Škoda

Škoda Octavia Combi

TEST Škoda Octavia Combi 1,5 TSI m-HEV – faceliftovaná verze se spotřebou pod 5 litrů

Ilustrační foto

V čem se liší povinné ručení pro mladé?

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – cesta na dovolenou + spaní v autě

Cyklokaravan

Elektrokolo s mini karavanem, hodně stylové cestování

Škoda Kodiaq II

TEST Škoda Kodiaq 2,0 TDI 142 kW 4x4 – český sen podruhé, je ale lepší než Superb?

EcoWheel Diabel

TEST EcoWheel Diabel – elektrická motorka s drsnou tváří

Kontrola okresů

10 nejzvláštnějších dopravních předpisů, které byste měli před svými cestami do zahraničí znát

Ilustrační foto

Co je CarPlay a jak ho nejlépe využít? Plus další vychytávky do auta

reklama

Doporučujeme

Jihokorejci si chtějí vyšlápnout na Passat nebo Superb, Kia Optima.

Kia Optima je dražší než konkurence, rozdíl dohání bohatou výbavou

Čtěte dále

Nejčtenější články

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud