Audi pilně pracuje na rozšiřování nabídky svých modelových řad a nyní se objevila zpráva, že prý není vyloučena ani superrychlá verze s označením Audi RS1.
Nedávno totiž Audi představilo rychlou dvojku Audi S1 / S1 Sportback, ale pro někoho to je stále málo a očekává od automobilky opravdové vzrušení, které by právě RS1ka mohla přinést. Návrhář verze S1, Frank Gruner, prohlásil, že si vedení počká na reakce a úspěšnost slabších verzí S1 a S1 Sportback a podle toho se uvidí, zda se Audi rozhodne vyrábět i nejrychlejší verzi.
Asi není potřeba dodávat, že Audi RS1 by bylo o dost silnější než Audi S1, které už teď disponuje výkonem 231 koní a 370 Nm, za což vděčí zážehovému čtyřválcovému motoru o objemu 2,0 litru TFSI. V případě, že bychom se opravdu dočkali RS1, pod její kapotou bychom dle spekulací mohli spatřit zážehový dvoulitr s výkonem kolem 256 koní.
Zatím je však nutní vyčkat, jak si povedou v prodejích verze S1 a S1 Sportback, pak teprve vedení rozhodne, zda se má smysl pouštět do vývoje dalšího siláka a nebo bude klientům postačovat 231 koňová Audi S1, která díky své lehké váze a velkému výkonu dokáže zatopit i mnohem silnější konkurenci.
zdroj: AudiModely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?