Nabídne kompletně nový design a řadu inovací, které z by jej měly stavět na vrchol třídy. Jestli se mu to ovšem podaří, to odhalí až redakční test. Na konci roku jej budou moci objednávat zákazníci na prvních trzích.
Amarok se pochlubí zcela novým designem. V porovnání s aktuální verzí bude jeho karoserie o deset centimetrů delší a o více než čtyři centimetry širší. Mnohostranný automobil pro zpevněné i nezpevněné cesty nabídne také výrazně kvalitnější interiér, jak naznačují nejaktuálnější designové skici.
„Nový Volkswagen Amarok přesvědčí robustním, přímočarým designem,“ říká Albert-Johann Kirzinger, šéfdesignér značky Volkswagen Užitkové vozy. „To je patrné i v interiéru tohoto pick-upu. Přehledné uspořádání, robustní design, technicky pojaté prvky, čisté, uhlazené plochy a mimořádně kvalitní přístrojová deska, to vše posouvá DNA Volkswagenu na novou úroveň a umocňuje prémiové ambice Amaroku.“
Technická výbava modelu Amarok bude ještě rozsáhlejší a uplatní se nejen při využití vozu v roli pracovního nástroje. Nejnovější generace modelu Amarok nabídne výrazně větší počet asistenčních systémů a zákazníky přesvědčí i v oblasti konektivity. Nový Amarok tak přinese inovace v daném segmentu doposud nevídané.
„V oblasti pohonu sázíme u nového Amaroku i nadále na velmi hospodárné motory TDI,“ říká Lars Menge, vedoucí produktového marketingu značky Volkswagen Užitkové vozy. „A nabídka bude i nadále zahrnovat také výkonný motor V6 TDI spolu s dalšími specifickými pohony pro jednotlivé trhy. To znamená, že Amarok bude mít v závislosti na trhu výkonný a hospodárný pohon na naftu nebo benzin.“
Volkswagen Užitkové vozy zahájil sériovou výrobu modelu Amarok v roce 2010. Od té doby bylo prodáno více než 815 000 vozů. Nejnovější verze prémiového pick-upu, vyvíjeného týmy v Austrálii a Evropě, se bude vyrábět v jihoafrickém závodě Silverton.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.