Nabídne kompletně nový design a řadu inovací, které z by jej měly stavět na vrchol třídy. Jestli se mu to ovšem podaří, to odhalí až redakční test. Na konci roku jej budou moci objednávat zákazníci na prvních trzích.
Amarok se pochlubí zcela novým designem. V porovnání s aktuální verzí bude jeho karoserie o deset centimetrů delší a o více než čtyři centimetry širší. Mnohostranný automobil pro zpevněné i nezpevněné cesty nabídne také výrazně kvalitnější interiér, jak naznačují nejaktuálnější designové skici.
„Nový Volkswagen Amarok přesvědčí robustním, přímočarým designem,“ říká Albert-Johann Kirzinger, šéfdesignér značky Volkswagen Užitkové vozy. „To je patrné i v interiéru tohoto pick-upu. Přehledné uspořádání, robustní design, technicky pojaté prvky, čisté, uhlazené plochy a mimořádně kvalitní přístrojová deska, to vše posouvá DNA Volkswagenu na novou úroveň a umocňuje prémiové ambice Amaroku.“
Technická výbava modelu Amarok bude ještě rozsáhlejší a uplatní se nejen při využití vozu v roli pracovního nástroje. Nejnovější generace modelu Amarok nabídne výrazně větší počet asistenčních systémů a zákazníky přesvědčí i v oblasti konektivity. Nový Amarok tak přinese inovace v daném segmentu doposud nevídané.
„V oblasti pohonu sázíme u nového Amaroku i nadále na velmi hospodárné motory TDI,“ říká Lars Menge, vedoucí produktového marketingu značky Volkswagen Užitkové vozy. „A nabídka bude i nadále zahrnovat také výkonný motor V6 TDI spolu s dalšími specifickými pohony pro jednotlivé trhy. To znamená, že Amarok bude mít v závislosti na trhu výkonný a hospodárný pohon na naftu nebo benzin.“
Volkswagen Užitkové vozy zahájil sériovou výrobu modelu Amarok v roce 2010. Od té doby bylo prodáno více než 815 000 vozů. Nejnovější verze prémiového pick-upu, vyvíjeného týmy v Austrálii a Evropě, se bude vyrábět v jihoafrickém závodě Silverton.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?