Slovenské zastoupení Mitsubishi Motors navázalo na úspěšné projekty „Expedition" a „Rock Proof" z uplynulých let a představilo nový off-roadový speciál s názvem Mountain Sherpa určený pro cestovatelské zážitky.
Co vše nabízí tento "horský šerpa" oproti klasické L200?
Zvýšený podvozek Oldman EMU, tři uzávěrky diferenciálů (mezinápravového, předního a zadního diferenciálu), M/T pneumatiky Nokian Rockproof, spodní ochranný kryt motoru i podvozku, SAFARI šnorchl, světelná rampa, kryt korby a mnoho dalších doplňků pro ještě více dobrodružství v divoké přírodě a v tom nejnáročnějším terénu.
Kryt ložné plochy a speciální výsuvné ložné plato umožňuje bezpečnou přepravu různých praktických pomůcek pro pobyt v přírodě i možné pracovní využiti například v lese. Na svoje si tak díky speciálu mohou přijít nejen cestovatelé, ale také lesníci, lovci, ochranáři přírody, těžaři a všichni ti, kteří potřebují trávit čas tam, kam se člověk jen tak snadno s obyčejným autem nedostane.
Test expedičního speciálu L200 RockProof EVO 2:
Specifikace vozu
Mitsubishi L200 Double Cab, motor 2,3 DI-D, 6-st. automatická převodovka, redukce, uzávěrka mezinápravového, předního a zadního diferenciálu
Off-roadové úpravy vozidla:
- Zvýšený podvozek Oldman EMU (+ 5cm)- Pneumatická uzávěrka předního diferenciálu ARB Airlock- Vzduchový kompresor so zásobníkem a hadicí pro dofukovaní kol- Zakrytování podvozku ARB (motor, převodovka, nádrž)- Pevný dvojdílný kryt ložné plochy so zamykáním zadní výklopné stěny včetně těsnění- Výsuvná podlaha ložné plochy s protiskluzovou úpravou pro jednodušší manipulaci s nákladem- Safari šnorchl- Boční ochranné rámy se stupačkami, černé- Světelná rampa přední LED Bushranger 32" s ovládačem intenzity umístněná nahoře na střešních ližinách s příčníky- Pracovní světla dozadu 2x LED Bushranger 5,5"- Terénní pneumatiky Nokian Rockproof M/T 245/75 R17- Plynová vzpěra zadní výklopné steny pro snadnější otvírání a zavírání- Odnímatelné tažné zařízení- Přední vestavěný naviják Predator 12000 so syntetickým lanem a s tažnou silou 5 450 kg- Brašna s příslušenstvím pro vyprošťovaní- Bushranger skládací lopata
Zákazníkům, kteří projeví o takovou speciální úpravu zájem, je možné připravit ve spolupráci s autorizovanými dealery návrh, doporučit nejvhodnější technické řešení a doplňky v návaznosti na plánované využití, případně zrealizovat dodání takto upraveného vozu na klíč.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?