Třetí ročník veletrhu e-SALON se koná ve dnech 11. – 14. listopadu 2021 na výstavišti PVA Expo Praha v Letňanech. Škoda tam prezentuje své elektrické i plug-in hybridní modely, současně ukáže návštěvníkům všechny navazující služby. Ve čtvrtek dopoledne se na stánku mladoboleslavské automobilky uskuteční tisková konference za účasti vedoucího tuzemského zastoupení značky Škoda Jiřího Maláčka.
Druhý ročník e-SALONu v listopadu 2019 navštívilo téměř 25 000 návštěvníků, na akci se akreditovalo 151 odborných novinářů. Jednou z hvězd výstavy se tehdy stala Škoda Superb iV. Také letos obsadí automobilové novinky haly 3 a 4, v hale 2 si návštěvníci budou moci prezentované vozy vyzkoušet. Součástí výstavy budou také doplňky, služby, aplikace a legislativa spojená s alternativními pohony vozidel. K veletrhu e-SALON patří i bohatý doprovodný program zahrnující odborné přednášky, workshopy nebo konferenci Čistá mobilita. Úvodní den bude tradičně patřit médiím a odborníkům, pro širokou veřejnost se akce otevře o den později. Právě ve čtvrtek 11. listopadu od 10:30 hodin proběhne na stánku mladoboleslavské automobilky tisková konference s Jiřím Maláčkem, vedoucím českého zastoupení automobilky Škoda Auto.
Škoda jako lídr českého automobilového trhu bude mít na e-SALONu reprezentativní zastoupení. Na jejím stánku budou hrát hlavní roli 3 exempláře elektromobilu Enyaq iV. Vystavena bude sportovně laděná varianta Sportline i zaváděcí akční model Founders Edition, velkým lákadlem se nepochybně stane ředitelský vůz z letošní Tour de France v originální podobě. Enyaq iV však nebude jediným modelem automobilky Škoda, který se v Letňanech ukáže. Rodinu elektrifikovaných vozů doplní plug-in hybridní varianty modelů Superb a Octavia RS – vždy ve verzi liftback i combi. Návštěvníci veletrhu si mohou automobily nejen detailně prohlédnout, ale také se s nimi svézt. Svoje expozice zde budou mít autorizovaní obchodníci Auto Jarov a Havex-auto, kteří zájemcům zapůjčí připravené vozy Škoda ke krátkým testovacím jízdám.
Veletrh e-SALON se svou komplexností a velikostí od začátku zařadil k významným událostem evropského formátu. Nejinak je tomu letos, kdy pořadatelé očekávají ještě větší návštěvnost než předloni. Toho využívá i Škoda, která mimo svých modelů iV nabídne komplexní pohled na ekosystém elektromobility. Návštěvníci se dovědí, jak si správně vybrat vůz, jak ho nabíjet v domácím či veřejném prostředí, seznámí se s fungováním baterií vozů Škoda a zjistí více o zárukách a servisních nákladech. Chybět nebude ani představení nové firemní strategie NEXT LEVEL – Škoda Strategy 2030, podle níž má značka Škoda být do roku 2030 jednou z 5 nejprodávanějších v Evropě a do svého portfolia zařadit nejméně 3 další plně elektrické modely, které zpřístupní elektromobilitu ještě širšímu okruhu zákazníků.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.