JE TO MÁLO NEBO MOC? Hyundai prozradil, kolik prodal SUV Hyundai Kona Electric

AutoRoad.cz, 20. července 2020, 23:01 Google+

Kona Electric, globálně oceňované, zcela elektricky poháněné kompaktní SUV společnosti Hyundai, překonalo hranici celosvětového prodeje 100 000 vozů. K 30. červnu, dva roky a 3 měsíce po uvedení na trh v březnu 2018, dosáhly kumulativní prodeje modelu Kona Electric 103 719 vozů. Více než tři čtvrtiny všech prodaných elektromobilů směřovaly mimo domácí korejský trh.

Počet komentářů:  0 komentářů Napište svůj názor
Kompaktní SUV Hyundai Kona Electric zvládlo v rámci 24hodinového testu ujet celkem 1 823 km

Kompaktní SUV Hyundai Kona Electric zvládlo v rámci 24hodinového testu ujet celkem 1 823 km | foto: Hyundai

Sdílejte článek

Model Kona Electric je oceňován za dojezd, který je nejdelší ve své třídě, možnost rychlého nabíjení a rozsáhlou bezpečnostní i komfortní výbavu.

Máte rádi auta? Hledáme nové lidi do redakce. Napište nám na redakce@autoroad.cz a staňte se naším redaktorem.

V dubnu 2020 byl vyhlášen „Nejlepším malým rodinným vozem“ (Best Small Family Car) v prvním ročníku ankety TopGear Electric Awards, a to na základě pozoruhodných výkonů během 24h jízdy evropskými zeměmi o celkové délce 1600 km. Rovněž letos jmenovala renomovaná americká mediální společnost U.S. News & World Report model Kona Electric „Nejlepším elektromobilem“ (Best Electric Vehicle). V roce 2019 zařadil magazín WardsAuto model Kona Electric na svou listinu 10 nejlepších pohonů. Britský časopis Auto Express udělil v roce 2018 tomuto modelu ocenění „Cenově dostupný elektromobil roku“ (Affordable Electric Car of the Year). Elektromobil sehrál významnou roli také v rozhodnutí španělského deníku ABC o vítězství modelové řady KONA v anketě „Nejlepší vůz roku deníku ABC“ (ABC’s Best Car of the Year). Kona Electric je navíc i držitelem titulu „Severoamerický užitkový vůz roku 2019“ (2019 North American Utility Vehicle of the Year).

Hyundai využívá úspěchy modelu Kona Electric v rámci svého pokračujícího úsilí o realizaci mobility s nulovými emisemi, která je zásadní součástí její dlouhodobé strategie. Cílem společnosti je prodávat do roku 2025, kromě modelů s palivovými články, ročně také 560 000 elektromobilů napájených z akumulátorů.

Vytisknout

Diskuze: JE TO MÁLO NEBO MOC? Hyundai prozradil, kolik prodal SUV Hyundai Kona Electric

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Související články

Doporučujeme

Další články

Aktuálně

Subaru Outback

TEST Subaru Outback Geyser – unikátní kříženec kombíku, offroadu a prémiovky

Citroen C5X plug-in hybrid

DLOUHODOBÝ TEST: Citroen C5 X Plug-in Hybrid – co vše budeme testovat a zkoumat?

Škoda Kamiq Monte Carlo

TEST: Škoda Kamiq 1,0 TSI DSG Monte Carlo – definice ideálního stylového crossoveru?

Škoda Superb Combi IV

TEST Škoda Superb IV 2,0 TDI 110 kW L&K – nový manažerský ideál přijíždí!

subaru brz

TEST Subaru BRZ Limited AT – je lepší volbou automat či manuál?

EcoWheel Squer mini

TEST EcoWheel Squer mini – celoroční alternativa ke skútru, která zaparkuje všude

Subaru Crosstrek

TEST Subaru Crosstrek e-BOXER Executive – sen každého chalupáře či správce lesů?

Amarok

TEST Volkswagen Amarok Aventura – lepší i levnější, než první generace, bravo!

Subaru Forester

OFF ROAD TEST: Subaru Forester – jak zvládá náročný terén ?

Peugeot 508

TEST Peugeot 508 GT Plug-in Hybrid 225 – jeden z nejlepších liftbacků na trhu?

reklama

Doporučujeme

Kemp Zbečno

Tip na "Moto" víkend: Zbečno - Kemp Riviera

Čtěte dále

Fotogalerie

reklama

Zprávy odjinud