Toyota připravuje představení ostrého modelu Yaris GR-4 s pohonem všech kol a přeplňovaným motorem.
Prozatím automobilka zveřejnila pouze fotky vozu v maskovací folii. Premiéra se měla původně odehrát v listopadu na Australské rallye, která však byla z důvodu rozsáhlých požárů zrušena. Představení má proběhnout v nadcházejících dnech a zdroje hovoří o 10. lednu při příležitosti autosalonu v japonském Tokiu.
Zatím můžeme vidět z fotek několik slibných detailů. Vůz bude mít značně rozšířené blatníky a lehké sportovní disky kol. Z dostupných zdrojů má mít novinka motor s atraktivně bublajícím zvukem. Měl by to být nástupce Yarisu GRMN, jenž se prodával jen v limitované edici. U GR-4 by mělo jít o klasický produkční model bez omezení prodejů.
Dle japonské automobilky má být pod kapotou přeplňovaný tříválec. Možná jste teď někteří z vás lehce zklamaní. Ale třeba u nové fiesty ST je vidět, že také auto s tříválcem může řidiče bavit.
V Japonsku se GR-4 má začít prodávat od poloviny roku 2020. Není zatím známo, kdy má novinka přijít na evropský trh.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.