BMW Group představí na výstavě spotřební elektroniky Consumer Electronics Show (CES) 2020, která se bude konat od 7. do 10. ledna v Las Vegas, svůj vizionářský přístup k vytváření nových zážitků z mobility budoucnosti.
Přítomnost prémiového výrobce automobilů na výstavě spotřební elektroniky CES 2020 se dá shrnout pod hashtag #ChangeYourPerspective. Středem je silné přesvědčení společnosti, že dokáže nejen porozumět požadavkům na mobilitu budoucnosti, ale zároveň přinášet i řešení těchto požadavků. Expozice společnosti BMW Group představí tuto změnu v perspektivě, zatímco zážitky a praktické ukázky ji návštěvníkům z celého světa ukáží v realitě.
Model BMW i3 sehrává v městském prostředí již sedm let roli ikonického ambasadora radosti z elektrické jízdy, dlouhodobé udržitelnosti a inteligentní konektivity. Tyto vlastnosti mu dopomohly k tomu, aby se stal celosvětově nejprodávanějším elektrickým prémiovým kompaktním vozem. Společnost BMW Group nyní přináší model BMW i3 Urban Suite na výstavu CES do Las Vegas, aby tam představil zážitek z mobility vytvořený přesně na míru podle individuálních potřeb a požadavků cestujících. Aby se toho podařilo dosáhnout, prošel model BMW i3 kompletní přestavbou (beze změn zůstaly pouze sedadlo řidiče a palubní deska), nyní je jeho interiér místem, které nabízí relaxační atmosféru na úrovni útulného butikového hotelu. Záměrem bylo vytvořit přitažlivé místo, které bude během pobytu vyvolávat maximálně příjemné pocity a stane se z něj ideální místo na odpočinek, vychutnávání si palubního zábavního systému či umožňující plné soustředění na práci. A to vše v klidné a uvolněné atmosféře.
Tohoto spojení se podařilo dosáhnout například rozměrným a pohodlným křeslem s opěrkou na nohy, super rychlým internetovým propojením s okolním světem pomocí sítě 5G, ze stropu výklopným displejem a osobním ozvučením Sound Zone.
BMW i3 Urban Suite zároveň představuje i logický krok k naplňování udržitelné mobility, ke které se BMW Group zavázalo. Vozidlo podtrhuje komplexní přístup k odpovědnému využívání zdrojů, což zahrnuje i pohon s nulovými lokálními emisemi, pečlivý výběr materiálů v interiéru a použití odpovídajících výrobních procesů. Pro čalounění se využívají látky z recyklovaných materiálů a na palubě vozidla se kombinují s certifikovaným dřevem či s kůží vyčiněných olivovým olejem. Koberečky na podlaze jsou vyrobeny z recyklovaných materiálů, které se následně, v rámci principů uzavřené ekonomiky, mohou po skončení životního cyklu v automobilu, vrátit do výrobního oběhu.
V rámci příprav na výstavu CES se flotila standardních modelů BMW i3 proměnila v Mnichově na verzi Urban Suite a následně se přepravily do Las Vegas, kde poslouží pro dopravu v ulicích města. Díky speciálně vyvinuté aplikaci si následně každý, kdo má zájem o odvoz do své požadované destinace, může objednat transport ve vozidle BMW i3 Urban Suite.
Vozidlo pak cestujícím poskytne jedinečné zážitky vyplývající z inovativního a udržitelného konceptu mobility podle představ BMW Group. Cestující se zároveň na vlastní kůži přesvědčí, že luxusní cestování nebude v budoucnu záležitostí velikosti vozidla, ale výjimečné zážitky budou připraveny poskytnout i kompaktní modely.
BMW i3 Urban Suite představuje pouze jedno z lákadel expozice společnosti BMW Group na výstavě CES 2020 v Las Vegas. Komplexní informace o všech vlastnostech a prvcích vozidla budou k dispozici 7. ledna po začátku výstavy.
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?