Dodge představil ostře vypadající Charger SRT Hellcat a tvrdí o něm, že se jedná o nejrychlejší seriový sedan na světě, je tomu opravdu tak?
No je potřeba uznat, že určitě ano, protože nový Charger SRT Hellcat nabízí přeplňovaný 6,2-litrový motor V8, který vyvíjí výkon 707 koní a 880 Nm točivého momentu. Motorizace je napojena na osmistupňovou automatickou převodovkou, která umožňuje autu zvládnout sprint na čtvrt míli za 11,0 sekund. Ještě zajímavější jsou ovšem údaje o maximální rychlosti, která činí 328,3 km/h a také o tom, že SRT Hellcat zvládne zrychlit z 0 na 100 km/h a opět z této rychlosti zastavit do 13 sekund!
Kromě šíleného motoru, návrháři přidali agresivní přední masku s novou mřížkou, kterou doplňují LED světlomety. Tento model má také decentní body kit karoserie četné množství dílů z hliníku. Chybět nesmí ani obří vstupy pro přívod vzduchu a sportovní zadní a přední nárazník. Specialitami jsou také zadní spoiler, duální výfukový systém a 20-palcová hliníková kola s pneumatikami Pirelli P Zero.
Sportovní design pokračuje i v kabině, majitelé zde najdou sportovní volant s plochou spodní částí věnce, vyhřívaná / odvětrávaná sportovní sedadla, která jsou pokryta kůží Nappa a Alcantarou. Moderní doba si žádá i moderní přístroje, takže Hellcat nabídne digitální přístrojovou desku, špičkový audiosystém s 18 reproduktory Harman Kardon a informační systém Uconnect s displejem o rozměru 8,4 palce.
Dodge Charger SRT Hellcat 2015 půjde do výroby na začátku příštího roku a cena bude oznámena těsně před jejím započatím.
zdroj: Dodge, Autoexpress.co.uk
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?